Παρασκευή 10 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Χιλιάδες αποσκευές στο Χίθροου αναζητούν ιδιοκτήτη

Χιλιάδες αποσκευές στο Χίθροου αναζητούν ιδιοκτήτη

Χιλιάδες «ορφανές» βαλίτσες στο αεροδρόμιο του Χίθροου, στο Λονδίνο, αναζητούν τον ιδιοκτήτη τους, μετά τη βλάβη στο σύστημα διαχείρισης αποσκευών που προκλήθηκε τις προηγούμενες ημέρες και προκάλεσε χάος στο μεγαλύτερο τερματικό του σταθμού. Η διοίκηση του Διεθνούς Αεροδρομίου καταβάλλει τώρα προσπάθειες να παραδώσει τις βαλίτσες στα σωστά χέρια.

Χιλιάδες «ορφανές» βαλίτσες στο αεροδρόμιο του Χίθροου, στο Λονδίνο, αναζητούν τον ιδιοκτήτη τους, μετά τη βλάβη στο σύστημα διαχείρισης αποσκευών που προκλήθηκε τις προηγούμενες ημέρες και προκάλεσε χάος στο μεγαλύτερο τερματικό του σταθμού.

Η διοίκηση του Διεθνούς Αεροδρομίου καταβάλλει τώρα προσπάθειες να παραδώσει τις βαλίτσες στα σωστά χέρια.

Το σύστημα διαχείρισης των αποσκευών υπέστη βλάβη στον τερματικό σταθμό 5, τον οποίο χρησιμοποιεί η British Airways, την περασμένη Πέμπτη.

Τα προβλήματα συνεχίστηκαν έως προχθές, Κυριακή, ανακοίνωσε το αεροδρόμιο, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα οι αποσκευές να μεταφέρονται χειρωνακτικά και να δημιουργηθούν τεράστιες καθυστερήσεις.

Το Χίθροου είναι το τρίτο πλέον πολυσύχναστο αεροδρόμιο στον κόσμο κι εξυπηρετεί 191.200 επιβάτες καθημερινά.

«Έχουμε θέσει την κατάσταση υπό τον έλεγχο μας» υπογράμμισε στο βρετανική ραδιοφωνία BBC ο διευθύνων σύμβουλος Τζον Χόλαντ Κέι, την πρώτη ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του.

«Εργαζόμαστε πολύ σκληρά, κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να παραδοθούν οι αποσκευές στους επιβάτες τους. Υπάρχουν μερικές χιλιάδες αποσκευές τις οποίες θα στείλουμε σήμερα», πρόσθεσε ο ίδιος.

Το πρόβλημα με τις αποσκευές ανακίνησε τις μνήμες του φιάσκου που είχε σημειωθεί στα εγκαίνια του τερματικού σταθμού 5 το 2008, όταν εκατοντάδες πτήσεις είχαν ακυρωθεί και χιλιάδες αποσκευές είχαν χαθεί.

Στον τερματικό σταθμό 2, ένα έργο αξίας 3,13 δισεκατομμυρίων ευρώ που εγκαινίασε και πάλι την περασμένη εβδομάδα η βασίλισσα Ελισάβετ, επίσης σημειώθηκαν μικρότερα προβλήματα εξαιτίας του συστήματος πληροφορικής.

Δύο αεροπορικές εταιρείες –η Thai Airways και η Turkish Airlines– ανέφεραν ότι καθυστέρησαν τη μετακίνησή τους από τον τερματικό σταθμό 2 στον τερματικό σταθμό 3 αφότου το αεροδρόμιο άρχισε να δοκιμάζει όλο το σύστημα αποσκευών για να εντοπίσει βλάβες.

Τα προβλήματα που έχουν προκύψει στο Χίθροου υπογραμμίζουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Χόλαντ Κέι, ο οποίος πρέπει να πετύχει να λειτουργήσει τον κεντρικό αερολιμένα σχεδόν στην πλήρη του δυναμικότητα.

Ο ίδιος ασκεί πιέσεις προκειμένου να λάβει την άδεια να κατασκευάσει ένα τρίτο διάδρομο προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο που είναι απαραίτητος σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό του προκειμένου το Χίθροου να διατηρήσει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του.

Προκειμένου να χρηματοδοτήσει την επέκταση, ο Χόλαντ δήλωσε στην εφημερίδα Financial Times ότι θέλει να αυξήσει τα τέλη προσγείωσης στο Χίθροου έως 20%, από 25 ευρώ ανά επιβάτη σε 30 ευρώ προκειμένου να διασφαλίσει την επένδυση των 21,28 δισεκατομμυρίων ευρώ που θα χρειάζονται για ένα νέο διάδρομο προσγείωσης απογείωσης.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ/Reuters

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Ήξερα τις δυνατότητές μας και ότι μπορέσαμε να νικήσουμε και τα δύο παιχνίδια»

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μίλησε για την θρυλική πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του Conference League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 10 Μαϊου 2024