Μαφιόζικος καφές… σερβιρισμένος με το ζόρι από την Καμόρα στη Νάπολη
Η ναπολιτάνικη μαφία επέβαλε διά της... αποδοτικότατης μεθόδου του εκβιασμού σε εκατοντάδες επιχειρηματίες-ιδιοκτήτες καφέ μπαρ να αγοράζουν το δικό της κάκιστης ποιότητας χαρμάνι καφέ. Η ιταλική αστυνομία προχώρησε την Τρίτη στη σύλληψη 11 μελών της πανίσχυρης οικογένειας των Καζαλέζι, φατρία της Καμόρα με την οποία είχε ασχοληθεί στο βιβλίο του ο Ρομπέρτο Σαβιάνο.
Spotlight
-
«Aκόμα και την ώρα που πέθαινε, τους έκανε όλους να γελούν»: H τραγική ιστορία της εκκεντρικής fashion editor, Isabella Blow
-
Τι Είναι το doomscrolling και πώς επηρεάζει την ψυχική υγεία;
-
Συγγνώμη ζητά τώρα ο Sean «Diddy» Combs για τον άγριο ξυλοδαρμό της πρώην του... το 2016 - «Είμαι αηδιασμένος»
-
53χρονος χτύπησε και αποπειράθηκε να βιάσει γυναίκα - Η ΕΛΑΣ συνέλαβε τον δράστη
Η ναπολιτάνικη μαφία επέβαλε διά της… αποδοτικότατης μεθόδου του εκβιασμού σε εκατοντάδες επιχειρηματίες-ιδιοκτήτες καφέ μπαρ να αγοράζουν το δικό της κάκιστης ποιότητας χαρμάνι καφέ που παρήγαγε στην Καζέρτα, στην περιφέρεια της Καμπανίας.
Η ιταλική αστυνομία προχώρησε το πρωί της Τρίτης στη σύλληψη 11 μαφιόζων, μελών της πανίσχυρης οικογένειας των Καζαλέζι.
Στις κατηγορίες περιλαμβάνεται η απόσπαση χρημάτων με εκβιασμό, η μαφιόζικη δράση και η παράνομη οπλοκατοχή.
Πρόκειται για τη φατρία της Καμόρα με την οποία έχει ασχοληθεί, καταγγέλλοντας τις υπόγειες διασυνδέσεις της, ο γνωστός συγγραφέας και δημοσιογράφος Ρομπέρτο Σαβιάνο.
Ο «μαφιόζικος καφές», σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, ήταν κάκιστης ποιότητας και η μάρκα έφερε την ονομασία Caffe Setola από το επώνυμο ενός εκ των μελών της οργάνωσης.
Οι επιχειρηματίες αναγκάζονταν να αγοράζουν τουλάχιστον δέκα κιλά το μήνα, με τη γνωστή προειδοποίηση-παρότρυνση ότι «οι Καζαλέζι θα χαίρονταν ιδιαίτερα αν μπορούσε να ξεκινήσει μια αποδοτική, σταθερή, συνεργασία».
Οι έρευνες ξεκίνησαν πριν από δύο χρόνια, όταν ανακαλύφθηκαν σε αποθήκες της Καμόρα εκατοντάδες κούτες με Caffe Setola, έτοιμες προς διανομή.
Τα μέλη της ναπολιτάνικης μαφίας είχαν προσπαθήσει να παρουσιάσουν την όλη δραστηριότητα ως μια νομότυπη επιχείρηση: με σειρά αποδείξεων, εταιρίες, φορολογικές δηλώσεις.
Αυτό, όμως, που φυσικά απέκρυπταν ήταν ότι υποχρέωναν με τη μέθοδο του εκβιασμού εκατοντάδες ιδιοκτήτες καφέ μπαρ και σούπερ μάρκετ να εγκαταλείπουν τις γνωστές μάρκες καφέ που συνήθιζαν να αγοράζουν και να προσφέρουν το δικό τους, σκάρτο προϊόν.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις