Κυριακή 28 Απριλίου 2024
Αποσύρθηκαν από το Science οι δημοσιεύσεις του Νοτιοκορεάτη Δρ Χουάνγκ

Το Science, το πλέον έγκριτο επιστημονικό περιοδικό του κόσμου, απέσυρε και επίσημα δύο δημοσιεύσεις του Νοτιοκορεάτη «πρωτοπόρου» της κλωνοποίησης Χουάνγκ Γου-σουκ, οι οποίες υπόσχονταν σημαντική πρόοδο στην Ιατρική, αλλά αποδείχθηκαν απάτη.

«Καθώς η τελική έκθεση από τη διερεύνηση του SNU [Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σεούλ] υποδεικνύει ότι ένα σημαντικό μέρος των δεδομένων που παρουσιάζονταν και στις δύο δημοσιεύεσεις ήταν κατασκευασμένα, οι εκδότες του Science νιώθουν ότι απαιτείται άμεση και άνευ όρων ανάκληση και των δύο δημοσιεύσεων» αναφέρει ανακοίνωση του περιοδικού.

Έγκυρη, ωστόσο, θεωρείται μια τρίτη δημοσίευση του Χουάνγκ, η οποία περιέγραφε την πρώτη κλωνοποίηση σκύλου. Η εγκυρότητα της μελέτης επιβεβαιώθηκε από ανεξάρτητη επιτροπή στις ΗΠΑ.

Ο Χουάνγκ έγινε διάσημος σε όλο τον κόσμο το 2004 όταν ανακοίνωσε ότι χρησιμοποίησε τεχνολογίες κλωνοποίησης για να δημιουργήσει ανθρώπινα έμβρυα και να απομονώσει από αυτά τα λεγόμενα βλαστικά κύτταρα. Τα κύτταρα αυτά μπορούν να διαφοροποιηθούν προς οποιονδήποτε τύπο ιστού και στο μέλλον πιστεύεται ότι θα χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση ασθενειών όπως οι καρδιοπάθειες και η παράλυση.

Πέρυσι, ο Νοτιοκορεάτης ερευνητής εντυπωσίασε ακόμα μία φορά ανακοινώνοντας ότι εφάρμοσε κλωνοποίηση για να παράγει σειρές βλαστικών κυττάρων οι οποίες ήταν «κομμένες και ραμμένες» στα μέτρα συγκεκριμένων ασθενών.

Η διερεύνηση, ωστόσο, έδειξε ότι στη πραγματικότητα τα υποτιθέμενα κλωνοποιημένα έμβρυα είχαν δημιουργηθεί με «παρθενογέννεση» -επρόκειτο για μη γονιμοποιημένα ωάρια που είχαν εξαναγκαστεί να διαιρεθούν, αλλά δεν θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σε υγιή έμβρυα.

Οι επιστήμονες θεωρούν τώρα ότι η τεχνογνωσία που απαιτείται για τη θεραπευτική κλωνοποίηση δεν υπάρχει ακόμα, ελπίζουν όμως ότι σύντομα θα επιτύχουν όσα ισχυρίστηκε ψευδώς ο Χουάνγκ.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press

Η ώρα της στέψης: Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός στον… τελικό των τελικών

Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τον Παναθηναϊκό (13:30) στον 5ο τελικό της Α1 Γυναικών με την σειρά στο 2-2 και την νικήτρια ομάδα να αναδεικνύεται ταυτόχρονα πρωταθλήτρια.

Κυριακή 28 Απριλίου 2024