Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Οδηγοί Tesla διαμαρτύρονται ότι τα αυτοκίνητά τους τρελάθηκαν

Οδηγοί Tesla διαμαρτύρονται ότι τα αυτοκίνητά τους τρελάθηκαν

Μάλλον πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε σε τέτοιου είδους διενέξεις: με διαφορά λίγων μόνο ημερών, δύο ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla υποστηρίζουν ότι υπέστησαν ατυχήματα λόγω των λειτουργιών αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρεία, πάντως, απορρίπτει τους ισχυρισμούς.

Μάλλον πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε σε τέτοιου είδους διενέξεις: με διαφορά λίγων μόνο ημερών, δύο ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla υποστηρίζουν ότι υπέστησαν ατυχήματα λόγω των λειτουργιών αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρεία, πάντως, απορρίπτει τους ισχυρισμούς.

Την περασμένη Τρίτη, οδηγός στη Γιούτα ανέφερε στο τοπικό κανάλι KSL ότι το ατύχημα συνέβη όταν πάρκαρε το Tesla του και μπήκε σε κατάστημα. Το αυτοκίνητο προχώρησε προς τα εμπρός και σφηνώθηκε στην καρότσα ενός φορτηγού με αποτέλεσμα να σπάσει το παρμπρίζ.

Η Tesla Motors, όμως, έχει άλλη γνώμη. Τα δεδομένα του «μαύρου κουτιού» του αυτοκινήτου, λέει, δείχνουν πως ο οδηγός είχε ενεργοποιήσει τη λειτουργία «Summons» για αυτόματο παρκάρισμα σε στενούς χώρους. Η εταιρεία επισημαίνει πως έχει προειδοποιήσει τους πελάτες της ότι το Summons έχει δυσκολία στον εντοπισμό εμποδίων που κρέμονται, όπως οι καρότσες φορτηγών, και πρέπει πάντα να επιτηρείται κατά τη στάθμευση.

Η συνέχεια ήρθε την Παρασκευή, όταν το Ars Technica παρουσίασε την περίπτωση μιας οδηγού που κατηγορεί το αυτοκίνητό της για το γεγονός ότι χτύπησε το προπορευόμενο όχημα.

Το Tesla S κινούνταν στον αυτοκινητόδρομο με τον αυτόματο πιλότο ενεργοποιημένο. Όταν η οδηγός είδε το προπορευόμενο αυτοκίνητο να σταματά απότομα, υπέθεσε ότι ο αυτόματος πιλότος θα φρέναρε μόνος του, κάτι που όμως δεν συνέβη. Όταν τελικά πάτησε η ίδια το φρένο ήταν πια πολύ αργά για να αποτραπεί η σύγκρουση.

Και σε αυτήν την περίπτωση, η Tesla επικαλείται δεδομένα του αυτοκινήτου που δείχνουν ότι πριν από το ατύχημα η οδηγός είχε απενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο πατώντας μόνη της το φρένο, μια στάνταρτ πρακτική σε αυτοκίνητα με συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Εφόσον τα δεδομένα που επικαλείται η εταιρεία είναι σωστά, είναι προφανές ότι και οι δύο οδηγοί είχαν παρανοήσει τον τρόπο λειτουργίες και τις ικανότητες των ημι-αυτόνομων αυτοκινήτων τους.

Η μέρα που τα οχήματα θα οδηγούν τον εαυτό τους χωρίς καμία ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης σίγουρα απέχει μερικές δεκαετίες.

Μέχρι τότε, θα είναι δύσκολο να ρίχνουμε το φταίξιμο στον αυτόματο πιλότο.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Πόσα χρήματα έχει κερδίσει μέχρι στιγμής ο Ολυμπιακός από την ασύλληπτη ευρωπαϊκή του πορεία

Αυτά είναι τα συνολικά έσοδα του Ολυμπιακού φέτος από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024