Παρασκευή 17 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Ηλεκτρικό αεροπλάνο σχεδιάζει να φέρει στην αγορά η Airbus

Ηλεκτρικό αεροπλάνο σχεδιάζει να φέρει στην αγορά η Airbus

Νέα θυγατρική της Airbus θα λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό αεροπλάνο του κόσμου το 2017, ανακοίνωσε ο γαλλικός γίγαντας της αεροναυπηγικής. Το πρώτο μοντέλο θα προσφέρει δύο ή τέσσερις θέσεις και προορίζεται για ειδικές χρήσεις. Για το απώτερο μέλος, όμως, η Airbus σχεδιάζει και υβριδικά επιβατικά.

Νέα θυγατρική της Airbus θα λανσάρει το πρώτο ηλεκτρικό αεροπλάνο του κόσμου το 2017, ανακοίνωσε ο γαλλικός γίγαντας της αεροναυπηγικής. Το πρώτο μοντέλο θα προσφέρει δύο ή τέσσερις θέσεις και προορίζεται για ειδικές χρήσεις. Για το απώτερο μέλος, όμως, η Airbus σχεδιάζει και υβριδικά επιβατικά.

Το πρωτότυπο του ηλεκτροκίνητου αεροπλάνου E-Fan πραγματοποιήθηκαν πριν από μερικές μέρες στο Μπορντό της Γαλλίας. Κατασκευασμένο από ελαφρύ ανθρακόνημα, το διθέσιο αεροσκάφος διαθέτει δύο μπαταρίες των 65 κιλών, καθεμία από τις οποίες τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα των 30 kilowatt.

Στη σημερινή του μορφή, το E-Fan μπορεί να παραμείνει στον αέρα μόνο μια ώρα με ταχύτητα 185 χιλιομέτρων την ώρα.

Από το 2017, η θυγατρική VoltAir της Airbus θα προσφέρει το E-Fan για την εκπαίδευσης πιλότων καθώς και για τη ρυμούλκηση ανεμόπτερων -μια αγορά στην οποία κυριαρχεί σήμερα η αμερικανική Cessna.

Αργότερα αναμένεται να παρουσιαστούν νέες, υβριδικές βερσιόν του E-Fan, οι οποίες θα διαθέτουν μια μικρή τουρμπίνα για τη φόρτιση των μπαταριών, αυξάνοντας τη διάρκεια της πτήσης στις 3,5 ώρες.

Απώτερος στόχος είναι όμως η ανάπτυξη υβριδικών επιβατικών αεροπλάνων. Η Airbus τρέχει ήδη το ερευνητικό πρόγραμμα E-Thrust για τη δημιουργία ενός αεροσκάφος για τοπικές πτήσεις χωρητικότητας 80 θέσεων, το οποίο θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα Rolls-Royce για τη φόρτιση των μπαταριών, οι οποίες με τη σειρά τους θα τροφοδοτούν έξι έλικες.

Το πρόβλημα βέβαια είναι η απαιτούμενη ισχύς, η οποία εκτιμάται στα 4 megawatt -όσο καταναλώνει μια κωμόπολη.

Αυτό σημαίνει ότι για τη μεταφορά της ηλεκτρικής ενέργειας θα απαιτούνται κυκλώματα υψηλής τάσης, τα οποία ακόμα δεν υπάρχουν, αναπτύσσονται όμως σε συνεργασία με τη Siemens.

Σχέδια για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού επιβατικού σκάφους των 150 θέσεων έχει και η Boeing, η οποία συνεργάζεται για το σκοπό αυτό με τη NASA.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Η ΚΕΔ όρισε Πορτογάλο διαιτητή Β’ κατηγορίας στη Λεωφόρο – Elite στον «τελικό» του Κλεάνθης Βικελίδης

Με ξένους διαιτητές όλα τα ματς της τελευταίας αγωνιστικής των playoffs της Superleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 17 Μαϊου 2024