Κυριακή 19 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Σε ριζικό «λίφτινγκ» προχωρά το Facebook για να προλάβει τους ανταγωνιστές του

Σε ριζικό «λίφτινγκ» προχωρά το Facebook για να προλάβει τους ανταγωνιστές του

Το Facebook, ανακοίνωσε αλλαγές στη δομή του που θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο τα περίπου 800 εκατομμύρια των χρηστών του να μοιράζονται με τους φίλους τους περισσότερο κοινό ψηφιακό περιεχόμενο, ιδίως μουσική και ταινίες. Λόγω και του αυξανόμενου ανταγωνισμού, το Facebook προσπαθεί να γίνει ένας ολοκληρωμένος τόπος διασκέδασης και ψυχαγωγίας.

Το Facebook, ανακοίνωσε αλλαγές στη δομή του που θα διευκολύνουν ενθαρρύνουν τα περίπου 800 εκατ. των χρηστών του να μοιράζονται με τους φίλους τους περισσότερο κοινό ψηφιακό περιεχόμενο, ιδίως μουσική και ταινίες.

Όπως αποκάλυψε ο ιδρυτής του δικτύου Μαρκ Ζάκερμπεργκ, προετοιμάζεται ένας δραστικός ανασχεδιασμός της εμφάνισης και λειτουργικότητας των ιστοσελίδων, μεταξύ άλλων αντικαθιστώντας τα συνηθισμένα «προφίλ» των χρηστών με ένα οπτικοακουστικό χρονοδιάγραμμα της ζωής του κάθε χρήστη.

Καθώς τα άλλα δίκτυα αυξάνουν τον ανταγωνισμό τους (Google Plus και Twitter), το Facebook προσπαθεί να ανανεώσει το ενδιαφέρον των χρηστών, ώστε να μένουν περισσότερο χρόνο στις ιστοσελίδες του.

Ο χρήστης θα μπορεί να επεκτείνει το χρονολόγιο του στο παρελθόν, πολύ πριν υπάρξει το Facebook.

Για «την ιστορία της ζωής σας και ένα νέο τρόπο να εκφράσει ο καθένας σας ποιος είναι» εξήγησε ο νεαρός Ζάκερμπεργκ.

Το χρονολόγιο θα αντικαταστήσει πλήρως τις τωρινές σελίδες προφίλ των χρηστών.

Μέχρι τώρα, το προφίλ περιοριζόταν σε μερικές στοιχειώδεις πληροφορίες, ενώ η νέα αντίληψη, σύμφωνα με αναλυτές, εγείρει πιθανώς νέα ζητήματα γύρω από την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Το Facebook φρόντισε να υπογραμμίσει ότι οι νέες λειτουργίες θα ελέγχονται από τον χρήστη αποκλειστικά, επιτρέποντας στον καθένα να περιορίσει ποιος φίλος μπορεί να βλέπει «τι» από το παρελθόν.

Ακόμα, οι χρήστες θα μπορούν πλέον και οι ίδιοι με ένα «κλικ» να δουν τα τραγούδια που οι φίλοι τους άκουσαν, τα τηλεοπτικά σόου που παρακολούθησαν ή τα βιντεοπαιγνίδια που εκείνοι έπαιξαν, οπότε θα μοιράζονται με πιο άμεσο τρόπο τις ίδιες ψυχαγωγικές εμπειρίες.

Ήδη, ο ιδρυτής του Facebook ανακοίνωσε συνεργασίες με την Spotify και τη Netflix. Παράλληλα, θα αναπτυχθεί και συνεργασία με το Skype, δίνοντας τη δυνατότητα βιντεο-κλήσεων μέσω του Facebook.

Οι αλλαγές, που συμπεριλαμβάνουν το οπτικοακουστικό χρονολόγιο, αναμένεται να αρχίζουν να εμφανίζονται στους υπολογιστές των χρηστών μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Παράλληλα ο Guardian ανακοίνωσε το νέο application σε συνεργασία με το Facebook, το οποίο θα επιτρέψει στα εκατομμύρια αναγνώστες του να ενημερώνονται πιο άνετα και πιο γρήγορα.

Δεν είναι η πρώτη εφημερίδα που συνεργάζεται στενά με το δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης, αφού ανάλογες πρωτοβουλίες έχουν ήδη αναπτύξει και άλλοι κολοσσοί, όπως η Washington Post και η Wall Street Journal.

«Είναι γνωστό ότι πολλοί αναγνώστες μας είναι χρήστες του Facebook και αντίστροφα. Κατά συνέπεια επιθυμούσαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο περιβάλλον ειδήσεων απόλυτα συμβατό με το αντίστοιχο του Facebook» δήλωσε στέλεχος της εφημερίδας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Τι είπε ο Τσικίνιο για Κάρμο, Ιωαννίδη και τον διαιτητή του τελικού του Conference League

Ο Τσικίνιο έδωσε συνέντευξη σε Μέσο της Πορτογαλίας και μίλησε για αρκετά θέματα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 19 Μαϊου 2024