Εκτύπωση

Αudi RS4 Avant 2018: Πρακτικά… ισχυρό

Δημοσίευση: 12 Σεπ. 2017 17:26   Τελευταία ενημέρωση: 12 Σεπ. 2017 17:26


Όπως είχε προαναγγείλει, η Audi επεφύλαξε για την έκθεση της Φρανκφούρτης το Audi RS4 Avant το οποίο έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα των πανίσχυρων RS εκδόσεων με την υπογραφή της Audi Sport, όπως ονομάζεται πλέον ο βελτιωτικός οίκος των Γερμανών, προσφέροντας μια ακόμα ισχυρότερη εναλλακτική στους λάτρεις των σπορ εκδόσεων που δημιουργούν συνειρμούς με το παρελθόν.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, ο σχεδιασμός του πολυαναμενόμενου για εκείνους που μπορούν να το αποκτήσουν RS4 Avant αντλεί επιρροές από το θρυλικό αγωνιστικό 90 quattro IMSA GTO αποτίοντας παράλληλα με το χαρακτηριστικό γαλάζιο χρώμα Nogaro φόρο τιμής στην πρώτη γενιά του η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 1999.

Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι το RS4 Avant διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα σε σχέση με το ήδη γνωστό S4 Avant, οβάλ απολήξεις εξάτμισης και ένα νέο spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.

Σε ο,τι αφορά το μηχανικό σύνολο, το RS4 Avant εφοδιάζεται με biturbo V6 κινητήρα 2,9 λίτρων με απόδοση 450 ίππων αλλά και 600 Nm ροπής, μέγεθος που σε αντίθεση με την ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 170 Nm σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου χάρη στην «εισαγωγή» του διπλού turbo στην εξίσωση.

Ως αποτέλεσμα το RS4 Avant απαιτεί μόλις 4,1 δευτερόλεπτα προκειμένου να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα ή σε 280 χλμ./ώρα με την συνδρομή του προαιρετικού πακέτου RS dynamic.

Όπως με κάθε μοντέλο της Audi Sport πλην του πισωκίνητου R8 V10 RWS το οποίο πραγματοποιεί επίσης την πρεμιέρα του στην Φρανκφούρτη, το RS4 Avant συνδυάζει τις παραπάνω προδιαγραφές με σύστημα τετρακίνησης. Η μετάδοση γίνεται με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου tiptronic οκτώ σχέσεων ενώ για επιπλέον κόστος προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής και πίσω διαφορικού.

Σε σχέση με το προηγούμενο αντίστοιχο μοντέλο το νέο RS4 Avant είναι κατά 80 κιλά ελαφρύτερο ενώ παράλληλα χάρη στην πιο σπορ ανάρτηση βρίσκεται και κατά 0,7 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος σε σύγκριση με το απλό Α4 Avant.

Την εικόνα του συμπληρώνουν οι γνώριμες από το σχετικά πρόσφατο RS5 Coupe, τεχνολογικές ευκολίες στο εσωτερικό όπως το head-up display σε συνδυασμό με το Audi Virtual Cockpit αλλά και οι γνώριμες σπορ RS πινελιές που δίνουν τον τόνο διαχωρίζοντας το από τις υπόλοιπες εκδόσεις.

auto.in.gr