Η κρίση ρευστότητας «παγώνει» πάλι τα μεγάλα οδικά έργα
Οι μεγάλοι οδικοί άξονες που κατασκευάζονται με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης οδηγούνται εκ νέου σε αναστολή, όπως αποκαλύπτει Το Βήμα της Κυριακής. Το ίδιο είχε συμβεί και το 2010, χωρίς όμως να υπάρχει στον ορίζοντα καμία από τις εναλλακτικές εκείνης της περιόδου.
Spotlight
-
Αυτοκίνητο παρέσυρε και τραυμάτισε 14χρονο ποδηλάτη στο Ρέθυμνο – Συνελήφθη η οδηγός
-
Γιατί ο πλούτος και η πολυτέλεια μπλοκάρονται από τα κινεζικά social media;
-
«Ούτε μία συγγνώμη δεν μας είπαν» - Ξεσπούν οι γονείς μαθητών στη Λαμία που υπέστησαν τροφική δηλητήριαση
-
«Ανάρπαστα» κρεματόρια και γραφεία κηδειών για Ευρωπαίους επενδυτές
Οι μεγάλοι οδικοί άξονες που κατασκευάζονται με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης οδηγούνται εκ νέου σε αναστολή, όπως αποκαλύπτει Το Βήμα της Κυριακής. Το ίδιο είχε συμβεί και το 2010, χωρίς όμως να υπάρχει στον ορίζοντα καμία από τις εναλλακτικές εκείνης της περιόδου.
Όπως αναφέρουν πηγές του κατασκευαστικού κλάδου, τους τελευταίους μήνες τα χρονοδιαγράμματα πέφτουν έξω, καθώς οι απαλλοτριώσεις έχουν σταματήσει εντελώς, οι αρχαιολογικές εργασίες είναι «παγωμένες», το υπουργείο Περιβάλλοντος έχει παύσει να χορηγεί εγκρίσεις, ενώ οι μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας δεν προχωρούν.
«Τα εργοταξιακά μέτωπα εξαντλούνται. Σύντομα δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Τα εργοτάξια θα διαλυθούν και θα γίνουν χιλιάδες απολύσεις» τονίζουν στελέχη της αγοράς.
Πηγές του κλάδου μιλούν για κατάσταση «χειρότερη του 2010» και αυτό γιατί, εφόσον συνεχιστεί η οικονομική αβεβαιότητα και επιταχυνθεί η επιστροφή της χώρας σε ύφεση, τότε θεωρείται βέβαιο ότι οι ξένοι δανειστές των έργων θα προχωρήσουν σε αναστολή χρηματοδότησης, καταγγελία των δανειακών συμβάσεων και αποχώρηση από το χρηματοδοτικό σχήμα.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις