ΣΕΤΕ: Σχεδόν 2 δισ. ευρώ τα έσοδα από τις «All Inclusive» υπηρεσίες
Συνολικό ταξιδιωτικό έσοδο το οποίο αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ επιτυγχάνεται από την πώληση προϊόντων «All Inclusive» υπηρεσιών στον ελληνικό τουρισμό (παροχή πλήρους πακέτου υπηρεσιών σίτισης και διαμονής) σύμφωνα με μελέτη του SETE Intelligence.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Συνολικό ταξιδιωτικό έσοδο το οποίο αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ επιτυγχάνεται από την πώληση προϊόντων «All Inclusive» υπηρεσιών στον ελληνικό τουρισμό, (παροχή πλήρους πακέτου υπηρεσιών σίτισης και διαμονής) σύμφωνα με μελέτη του SETE Intelligence.
Το καλοκαίρι του 2014 λειτουργούσαν με σύστημα «All Inclusive» περίπου 210 μονάδες 4 & 5 αστέρων, με 54.705 δωμάτια.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), τα ξενοδοχεία αυτά αντιπροσωπεύουν το 2,2% του συνόλου των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας και το 13,6% της συνολικής δυναμικότητας σε δωμάτια.
Οι πελάτες «All Inclusive» πραγματοποιούν μεταξύ του 10% και 12% του συνόλου των διανυκτερεύσεων, ενώ το συνολικό ταξιδιωτικό έσοδο για τη χώρα που προέρχεται από το προϊόν αυτό, είναι της τάξεως των 2 δισ. ευρώ.
Από το ποσό αυτό, εκτιμάται ότι η δαπάνη για φαγητό/ποτό που πραγματοποιείται εντός ξενοδοχείων αντί για εστιατόρια/μπαρ εκτός ξενοδοχείων στον αντίστοιχο προορισμό, είναι περίπου 250 εκατ. ευρώ.
Αντίθετα, η κατανάλωση εκτός ξενοδοχείων για αγορές (shopping) σε καταστήματα του προορισμού ανά επισκέπτη «All Inclusive» δεν είναι μικρότερη από τον μέσο όρο της αντίστοιχης δαπάνης του συνόλου των επισκεπτών της χώρας και κυμαίνεται στα 144 ευρώ ανά επισκέπτη.
Το προϊόν «All Inclusive» αποτελεί παγκόσμια τάση που καλύπτει την ανάγκη των τουριστών να ελέγξουν το κόστος των διακοπών τους. Ως εκ τούτου, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικός ο ελληνικός τουρισμός είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει και το «All Inclusive» στο χαρτοφυλάκιό του, τονίζει ο ΣΕΤΕ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις