Κοινή πορεία χαράσσουν οι δυο φορείς που εκπροσωπούν τους ακτοπλόους
Το ρητό «H ισχύς εν τη ενώσει» υιοθετούν, όπως όλα δείχνουν, οι ακτοπλόοι. Για το λόγο αυτό οι δυο φορείς που τους εκπροσωπούν αποφάσισαν να χαράξουν κοινή πορεία.
Spotlight
-
Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που δρούσε στην Αττική - Βίντεο με την επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ.
-
Η στιγμή που οι Χούθι κατέρριψαν το μη επανδρωμένο αεροσκάφος των ΗΠΑ
-
Μπλόκο στον «Στολίσκο της Ελευθερίας» της Γάζας - Αποσύρθηκαν δύο πλοία
-
Κορονoϊός, κλιματική αλλαγή, το «φαίνεσθαι» και τα social media: Τι συζητάει η κάθε γενιά στον ψυχολόγο
Το ρητό «H ισχύς εν τη ενώσει» υιοθετούν, όπως όλα δείχνουν, οι ακτοπλόοι. Για το λόγο αυτό οι δυο φορείς που τους εκπροσωπούν αποφάσισαν να χαράξουν κοινή πορεία.
Την αρχή έκανε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Εμπορικής Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) ο οποίος γνωστοποίησε σε ανακοίνωση του ότι το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε πως λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης που διέρχεται σήμερα το σύνολο της επιβατηγού ναυτιλίας και προκειμένου να υπάρξει ενιαία εκπροσώπηση των ναυτιλιακών εταιρειών του κλάδου και διερευνηθεί από κοινού με την Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) η συνένωση των δύο εφοπλιστικών Σωματείων.
Η απάντηση από την Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας δεν άργησε να έρθει και σε αυτή αναφέρονταν ότι: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας κατά την σημερινή συνεδρίασή του αποφάσισε ομόφωνα να προωθηθούν άμεσα οι κοινές συναντήσεις εκπροσώπων των ΣΕΕΝ και ΕΕΝ προκειμένου να υπάρξει συνένωση των ανωτέρω Ενώσεων».
Εν τω μεταξύ, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΣΕΕΝ αναμένεται εντός της εβδομάδας να έχουν συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Χάρη Παμπούκη στον οποίο θα θέσουν, όπως αναφέρουν πληροφορίες, τρία ζητήματα που τους απασχολούν.
Το πρώτο αφορά το ενδεχόμενο απεργιακών κινητοποιήσεων των ναυτεργατών το τρίτο 10ημερο του Ιουλίου και τις επιπτώσεις που θα έχει στον τουρισμό και στις ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Το άλλο θέμα αφορά την σύμβαση για την κρουαζιέρα την οποία εκπρόσωποι του κλάδου την θεωρούν ως ένα μεγάλο «αγκάθι» για τις εταιρείες που θα ήθελαν να δρομολογήσουν κρουζιερόπλοια με αφετηρία τον Πειραιά ή κάποιο άλλο λιμάνι. Όπως λένε οι ισχύοντες συμβατικοί όροι αποθαρρύνουν τις εταιρείες.
Το τρίτο ζήτημα σχετίζεται με την πρόσφατη επιστολή που απέστειλε η ΣΕΕΝ προς τον Πρωθυπουργό και με την οποία ζητεί την επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και την επανασύνδεσή του με το λιμενικό.
Eπίσης, ανακοίνωση με την οποία ζητούν την ανασύσταση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας εξέδωσαν η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας και η Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ).
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις