Ανταμ Σάντλερ και Σελίνα Γκόμες στο Κανκούν για το «Ξενοδοχείο Τεράτων 2»
Τα τέρατα επιστρέφουν στη συνέχεια της ταινίας κινουμένων σχεδίων Hotel Transylvania, την οποία παρουσίασε ο σκηνοθέτης Γκέντι Ταρτακόφσκι και η παραγωγός Μισέλ Μουρντόκα στο Summer of Sony, ενώ στο Κανκούν βρέθηκαν μερικοί από τους σταρ που δανείζουν της φωνές τους στους ήρωες της ταινίας: ο Άνταμ Σάντλερ, η Σελίνα Γκόμες και ο Κέβιν Τζέιμς.
Της Αγγελικής Στελλάκη στο Μεξικό
Τα τέρατα επιστρέφουν στη συνέχεια της ταινίας κινουμένων σχεδίων Hotel Transylvania, την οποία παρουσίασε ο σκηνοθέτης Γκέντι Ταρτακόφσκι και η παραγωγός Μισέλ Μουρντόκα στο Summer of Sony, ενώ στο Κανκούν βρέθηκαν μερικοί από τους σταρ που δανείζουν της φωνές τους στους ήρωες της ταινίας: ο Άνταμ Σάντλερ, η Σελίνα Γκόμες και ο Κέβιν Τζέιμς.
Το ξενοδοχείο των τεράτων έχει δεχθεί πλέον τους ανθρώπους, αλλά ο Ντρακ δυσκολεύεται να αποδεχθεί ότι ο μισός βαμπίρ – μισός άνθρωπος εγγονός του μπορεί να μην είναι τέρας. Ξεκινάει, έτσι, μια προσπάθεια του Ντρακ και των φίλων του (του Φρανκ, του Μάρεϊ, του Ουέιν και του Γκρίφιν) να «βγάλουν» το τέρας από μέσα του.
Ωστόσο, κανείς δεν περιμένει την άφιξη του παππού Βλαντ, ο οποίος είναι «παλιάς σχολής» βρικόλακας.
«Η σπουδαία νέα προσθήκη είναι ο Μελ Μπρουκς, ο οποίος δανείζει τη φωνή του στον πατέρα του Ντρακ, Βλαντ. Ο Μελ Μπρουκς έχει υπάρξει κωμικό πρότυπό μου εδώ και πολλά χρόνια και το να δουλέψω μαζί του ήταν μεγάλη τιμή» λέει ο Ταρτακόφσκι.
«Είναι 89 ετών, αλλά έχει τόση ενέργεια» προσθέτει η Μισέλ Μουρντόκα.
«Ο Ντρακ πρέπει να αποδεχθεί το γεγονός ότι η Μέιβις μπορεί να φύγει από το ξενοδοχείο και να πάει στον πραγματικό κόσμο» λέει η παραγωγός.
«Αφορά επίσης διαφορετικές γενιές τεράτων και ανθρώπων και πώς αυτές αποδέχονται η μία την άλλη» λέει ο σκηνοθέτης.
«Στην πρώτη ταινία προσπαθήσαμε να κάνουμε την ηχογράφηση με περισσότερους από 4 – 5 ανθρώπους, αλλά σε αυτή την ταινία το να καταφέρουμε να συνδυάσουμε το πρόγραμμα όλων ήταν σχεδόν αδύνατο» λέει ο Ταρτακόφσκι.
Ως έμπνευση για το οπτικό κομμάτι της ταινίας αναφέρεται στις τεχνικολόρ ταινίες της δεκαετίας του 1950, λέγοντας ότι ήθελε να δώσει χρώμα και να κάνει τον κόσμο των τεράτων φωτεινό.
«Για μένα, το μήνυμα της ταινίας είναι η αποδοχή. Βλέποντας την ιστορία της Κέιτλιν Τζένερ, νομίζω ότι ο κόσμος το αποδέχεται αυτό» λέει ο Ταρτακόφσκι και προσθέτει και ότι είναι σημαντικό να μπορούμε να αποδεχόμαστε ο ένας τον άλλο.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις