Απαγορεύτηκε διαφήμιση της βρετανικής Αστυνομίας για κατάδοση «ενδείξεων τρομοκρατίας»
Κλειστές κουρτίνες για «ύποπτα» μεγάλο μέρος της ημέρας, λακωνικότητα και πληρωμές πάντοτε με μετρητά: Όλα αυτά αποτελούν λόγο να υποπτεύεται ένας Βρετανός τους γείτονές του για συμμετοχή σε τρομοκρατικά δίκτυα και οφείλει να τα αναφέρει στις Αρχές, όπως ανέφερε διαφημιστικό σποτάκι της βρετανικής Αστυνομίας. Δεν πείστηκε όμως η βρετανική επιτροπή αρμόδια για τις διαφημίσεις, που απαγόρευσε το σποτ έπειτα από παράπονα πολιτών.
Spotlight
-
Ποιο είναι το χειρότερο χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σας; - Αυτό το τεστ το αποκαλύπτει
-
Δωρεάν μπύρα και ιατρικές εξετάσεις σε όσους ψηφίσουν στις εκλογές
-
Κανένα πλοίο δεν θα ταξιδέψει την Πρωτομαγιά – Κανονικά τα δρομολόγια στις 7 Μαΐου
-
Πέντε συμβουλές που θα ενισχύσουν την έμφυτη νοημοσύνη του σκύλου σας
Κλειστές κουρτίνες για «ύποπτα» μεγάλο μέρος της ημέρας, λακωνικότητα και πληρωμές πάντοτε με μετρητά: Όλα αυτά αποτελούν λόγο να υποπτεύεται ένας Βρετανός τους γείτονές του για συμμετοχή σε τρομοκρατικά δίκτυα και οφείλει να τα αναφέρει στις Αρχές, όπως ανέφερε διαφημιστικό σποτάκι της βρετανικής Αστυνομίας.
Δεν πείστηκε όμως η βρετανική επιτροπή αρμόδια για τις διαφημίσεις, που απαγόρευσε τη Δευτέρα το σποτ έπειτα από παράπονα πολιτών.
Το ραδιοφωνικό σποτ ήταν ένα από σειρά διαφημίσεων για τηλεφωνική γραμμή κατάδοσης ύποπτων συμπεριφορών στο πλαίσιο της καταπολέμησης της τρομοκρατίας στη Βρετανία.
Το σποτάκι έθετε τα παραδείγματα αναγνωρίζοντας, ομολογουμένως, το ενδεχόμενο υπερβολικής ανησυχίας: «Ο άνδρας που μένει στο τέλος του δρόμου δεν μιλά πολύ στους γείτονες, απλά γιατί είναι μοναχικός» ξεκινούσε η διαφήμιση, «πληρώνει με μετρητά γιατί δεν έχει πιστωτική, και έχει κλειστές κουρτίνες επειδή κάτω από το σπίτι του περνάει λεωφορείο».
«Όλα αυτά μαζί όμως μπορεί δικαιολογούν τις υποψίες σας» συνέχιζε το σποτάκι, καλώντας τους Βρετανούς να μην διστάσουν να καλέσουν στην Anti-Terrorist Hotline.
Συνολικά όμως 18 πολίτες παραπονέθηκαν στην Αρχή Κριτηρίων Διαφημίσεων (ASA), λέγοντας ότι η διαφήμιση στοχοποιεί αθώες συμπεριφορές, μπορεί να ενθαρρύνει την κατάδοση αθώων πολιτών (ακόμη και λόγω προσωπικών διαφορών).
Η βρετανική Αστυνομία, αναφέρει το Reuters, ζήτησε συγγνώμη «από τους λίγους που εθίγησαν», δεσμευόμενη ότι το συγκεκριμένο σποτάκι της διαφημιστικής καμπάνιας δεν θα μεταδοθεί ξανά.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις