Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
H Google λαμβάνει μέτρα για τις διαφημίσεις δίπλα σε ακραίο περιεχόμενο

H Google λαμβάνει μέτρα για τις διαφημίσεις δίπλα σε ακραίο περιεχόμενο

Στην αναθεώρηση της πολιτικής της που αφορά στο διαφημιστικό κομμάτι σκοπεύει να προχωρήσει η Google, μετά το μποϊκοτάζ που έχει δεχτεί το τελευταίο διάστημα από μεγάλες εταιρείες οι οποίες παγώνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες που εμφανίζονται τόσο στη μηχανή αναζήτησης όσο και στο YouTube.

Στην αναθεώρηση της πολιτικής αφορά στο διαφημιστικό κομμάτι σκοπεύει να προχωρήσει η Google, μετά το μποϊκοτάζ που έχει δεχτεί το τελευταίο διάστημα από μεγάλες εταιρείες οι οποίες παγώνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους τόσο στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης όσο και στο YouTube.

Η Google έχει δεχτεί σφοδρή κριτική αφότου έγινε γνωστό ότι διαφημίσεις εταιρειών προβάλλονταν πάνω σε βίντεο που περιείχαν προσβλητικό ή εξτρεμιστικό περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτόν πολλές μεγάλες εταιρείες απαίτησαν τη διακοπή της προβολής των διαφημίσεών τους στις πλατφόρμες της Google.

Σε ανάρτησή του ο Φίλιπ Σίντλερ, διευθύνων σύμβουλος των επιχειρήσεων της εταιρείας, ανέφερε πως παρά το γεγονός ότι στη συντριπτική πλειονότητά τους οι πολιτικές τής εταιρείας εφαρμόζονται επιτυχώς, μερικές φορές αποτυγχάνουν.

«Έχουμε αυστηρές πολιτικές που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις της Google και στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι πολιτικές και τα εργαλεία μας εφαρμόζονται όπως θα έπρεπε. Ωστόσο, ορισμένες φορές δεν το καταφέρνουμε καλά», παραδέχτηκε.

«Πρόσφατα, είχαμε ορισμένες υποθέσεις όπου οι διαφημίσεις εταιρειών εμφανίζονταν πάνω σε περιεχόμενο που δεν συμβαδίζει με τις αξίες μας. Για αυτό, ζητούμε συγνώμη» συμπλήρωσε ο Σίντλερ.

Όπως αναφέρει ο Guardian, η Google σκοπεύει να εισαγάγει αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις και στον έλεγχο που μπορούν να έχουν οι εταιρείες πάνω σε αυτές.

Αρχικά, η Google πρόκειται να ενισχύσει την πολιτική της σχετικά με το τι είδους περιεχόμενο θα επιτρέπεται να ανέβει στις πλατφόρμες της.

«Ξεκινώντας από σήμερα, θα κρατήσουμε πιο σκληρή στάση σχετικά με το προσβλητικό, υποτιμητικό και γεμάτο μίσος περιεχόμενο», δήλωσε ο Σίντλερ, συμπληρώνοντας ότι το YouTube θα «εξετάσει μεθοδικά» τις κατευθυντήριες γραμμές των κοινοτήτων ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει στις πλατφόρμες της Google περιεχόμενο που δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Στη συνέχεια η εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα εισαγάγει καλύτερο έλεγχο για τους διαφημιστές ώστε να μπορούν να επιλέγουν πού θα επενδύουν τα χρήματά τους και να προλαμβάνουν την εμφάνιση των διαφημίσεών τους σε τοποθεσίες που δεν θέλουν.

Επιπλέον, ο Σίντλερ δήλωσε ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη «διαφάνεια και προβολή των τοποθεσιών όπου τρέχουν οι διαφημίσεις» των εταιρειών.

Ωστόσο, όπως αναφέρει στο δημοσίευμά της η Guardian, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο εάν αυτά τα μέτρα θα καθησυχάσουν διαφημιστικές εταιρείες και επιχειρήσεις.

Η Toyota, η Tesco και η Volkswagen είναι οι τελευταίες τρεις μεγάλες εταιρείες που προστέθηκαν στη λίστα των επιχειρήσεων που πάγωσαν τις διαφημίσεις τους στις πλατφόρμες της Google.

Σε αυτή τη λίστα συγκαταλέγονται συνολικά 250 εταιρείες μεταξύ των οποίων οι L’Oreal, BBC, HSBC, Audi και Guardian.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Ο Ζέλσον στο πλάνο του Μεντιλίμπαρ

Ο έμπειρος εξτρέμ είναι παίκτης που μπορεί να κάνει τη διαφορά με μια κίνηση και ο Μεντιλίμπαρ ποντάρει πολλά πάνω του

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024