Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Το φαινόμενο της Λάσσυ: Το Χόλιγουντ δημιουργεί μόδες στα κατοικίδια

Το φαινόμενο της Λάσσυ: Το Χόλιγουντ δημιουργεί μόδες στα κατοικίδια

Η επιτυχία της πρώτης ταινίας με το κόλεϊ «Λάσσυ» το 1943 οδήγησε σε εντυπωσιακή αύξηση των κόλεϊ στις ΗΠΑ, όπως συνέβη και με τα αγγλικά κυνηγόσκυλα μετά την ταινία «Το σκυλολόι». Σύμφωνα με νέα μελέτη, οι ταινίες του Χόλιγουντ δημιουργούν μόδες στις ράτσες των σκύλων, οι οποίες διαρκούν έως και μια δεκαετία.

Η επιτυχία της πρώτης ταινίας με το κόλεϊ «Λάσσυ» το 1943 οδήγησε σε εντυπωσιακή αύξηση των κόλεϊ στις ΗΠΑ, όπως συνέβη και με τα αγγλικά κυνηγόσκυλα μετά την ταινία «Το σκυλολόι».

Σύμφωνα με νέα μελέτη, οι ταινίες του Χόλιγουντ δημιουργούν μόδες στις ράτσες των σκύλων, οι οποίες διαρκούν έως και μια δεκαετία.

Ερευνητές στη Βρετανία, τη Σουηδία και τις ΗΠΑ εξέτασαν 87 ταινίες στις οποίες εμφανίζονταν σκύλοι, και αναζήτησαν συσχετισμούς με τα δεδομένα του American Kennel Club, μια κυνοφιλική οργάνωση που διατηρεί μητρώο για περισσότερους από 65 εκατομμύρια κατοικίδιους σκύλους στις ΗΠΑ.

Η ανάλυση έδειξε ότι η επίδραση των ταινιών στις κυνοφιλικές προτιμήσεις των Αμερικανών είναι τεράστια. Η επιτυχία της ταινίας Lassie Come Home του 1943 (μεταφράστηκε στα ελληνικά ως «Σιωπηλός Κατήγορος») οδήγησε σε αύξηση των καταχωρημένων κόλεϊ κατά 40%.

Και οι καταχωρήσεις των παλαιών αγγλικών ποιμενικών στο American Kenel Club διπλασιάστηκαν μετά το The Shaggy Dog του 1959 («Το Σκυλολόι»), στο οποίο πρωταγωνιστούσε ένας εκπρόσωπος της μαλλιαρής ράτσας.

Παρουσιάζοντας τα ευρήματα στην επιθεώρηση PLoS ONE, οι ερευνητές επισημαίνουν ότι οι μόδες που δημιουργεί το Χόλιγουντ δεν αποκλείεται να επηρεάζουν και τα ίδια τα σκυλιά: οι ράτσες που γίνονται μόδα αναπαράγονται ταχύτερα στα εκτροφεία για να καλύψουν τη ζήτηση, κάτι που αυξάνει τον κίνδυνο αιμομιξίας και διάδοσης κληρονομικών ασθενειών.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024