Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Τα πάνω-κάτω φέρνουν οι αλλαγές στους αλγόριθμους του Google το 2013

Τα πάνω-κάτω φέρνουν οι αλλαγές στους αλγόριθμους του Google το 2013

Κάποιος φαίνεται ότι αποκάλυψε στην Google τα μυστικά των συμβούλων SEO, οι οποίοι επί σειρά ετών πληρώνονται από τους κατόχους δικτυακών τόπων για να αναλάβουν την άνοδο website στο βάθρο της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης στο Διαδίκτυο. Μετά τις τελευταίες ενημερώσεις, τα παλιά τρικ δεν πιάνουν, αφού Panda και Penguin κοιτούν άλλα, ποιοτικά χαρακτηριστικά και όχι τα επαναλαμβανόμενα keyword.

Κάποιος φαίνεται ότι το 2012 αποκάλυψε στην Google όλα τα μυστικά των συμβούλων SEO, οι οποίοι επί σειρά ετών πληρώνονται για να αναλάβουν την άνοδο δικτυακών τόπων στο βάθρο της δημοφιλέστερης μηχανής αναζήτησης στο Διαδίκτυο -άλλοτε με μέσα θεμιτά, άλλοτε με αθέμιτα αλλά αποτελεσματικά.

Μετά τις ενημερώσεις του 2012, οι ειδικοί συμφωνούν πως τα παλιά τρικ δεν πιάνουν, αφού οι αλγόριθμοι Panda και Penguin κοιτούν άλλα, ποιοτικά χαρακτηριστικά και όχι τα επαναλαμβανόμενα keyword σε καίριες θέσεις.

Οι μέθοδοι της Google, γνωστές ως Panda και Penguin άλλαξαν τα κριτήρια με τα οποία ταξινομούνται τα αποτελέσματα αναζήτησης, με αποτέλεσμα μεγάλες αλλαγές στην πρώτη σελίδα (αν και ποσοστιαία μικρές).

Έτσι, φαίνεται πως, για παράδειγμα, ο αριθμός των εμφανίσεων των λέξεων-κλειδιά και η σχετική τους θέση σε μια ιστοσελίδα ή τα καλοφτιαγμένα meta-tags που περιγράφουν έναν δικτυακό τόπο δεν συνιστούν λόγους ικανούς να ανεβάσουν μια ιστοσελίδα ψηλά στο Google.

Αντ’αυτών, Panda και Penguin κοιτάνε ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα, πόσοι έφυγαν από έναν δικτυακό τόπο που επισκέφτηκαν μετά από ένα κλικ στα έμπιστα αποτελέσματα του Google. Ο αλγόριθμος Panda προσμετρά τώρα την «εμπιστοσύνη» που δείχνουν οι χρήστες σε ολόκληρο τον δικτυακό τόπο, όχι μόνο στην ιστοσελίδα όπου εμφανίζεται ο όρος αναζήτησης. Κοιτάει επίσης, την διάρκεια των επισκέψεων, την συχνότητα, αλλά και τις ενέργειες που προκαλεί η επίσκεψη των χρηστών σε ένα δικτυακό τόπο (άλα «κοινοποιήσεις», τύπου Facebook).

Εκτός από τις σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο που ταξινομεί τους δικτυακούς τόπους, η Google τιμωρεί όσους καταχράστηκαν την πληροφόρηση που παρείχε στους συμβούλους ή σχεδιαστές δικτυακών τόπων και εφάρμοσαν τρικ για να ξεγελάσουν τους αλγορίθμους του. Έτσι, ένας δικτυακός τόπος εσκεμμένα φορτωμένος με λέξεις-κλειδιά βρέθηκε από την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google στην πέμπτη ή ακόμα «πιο βαθιά», ως τιμωρία για την παραβίαση των κανονισμών της εταιρείας. Τώρα, οι διαχειριστές των σελίδων σπεύδουν να αφαιρέσουν τα keyword που περισσεύουν, τα anchor text που προστίθενται αυτόματα για λόγους SEO και άλλα.

Οι αλλαγές φαίνεται ότι έχουν προκαλέσει αναστάτωση στον κόσμο του search engine optimization, αφού υπήρχαν δικτυακοί τόποι που είδαν την επισκεψιμότητά τους να μειώνεται μέχρι και 40%.

In.gr Τεχνολογία

Sports in

Οριστικό: Απορρίφθηκε το αίτημα της Φενέρμπαχτσε πριν τον Ολυμπιακό

Οριστική απόφαση για τον αγώνα Σούπερ Καπ της Φενέρμπαχτσε πριν τα ματς με τον Ολυμπιακό για το Europa Conference League

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024