Λίφτινγκ στο Twitter με έμφαση στα πολυμέσα
Το Twitter, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που κατάφερε να αποκτήσει 160 εκατομμύρια οπαδούς μέσα σε τέσσερα χρόνια, αλλάζει το δικτυακό τόπο του ώστε να διευκολύνει την προβολή των φωτογραφιών και των βίντεο που επισυνάπτουν οι χρήστες στα «τιτιβίσματά» τους. Η αλλαγή ίσως ανοίγει το δρόμο για την προβολή περισσότερων διαφημίσεων, αλλά και για ενδεχόμενη είσοδο στο χρηματιστήριο.
Spotlight
-
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος αντικαθιστά τον Παπανώτα στο ευρωψηφοδέλτιο
-
«Με νίκη της Ρωσίας πάμε στον Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο» - Δραματική προειδοποίηση Ουκρανών αξιωματούχων
-
Tο βίντεο που ανέβασε ο 7χρονος στο TikTok με τον άγριο ξυλοδαρμό 9χρονου
-
«Τον έβαλε κάτω και τον κλωτσούσε» - Σοκάρει ο ξυλοδαρμός 8χρονου από 7χρονο για... views στο TikTok
Το Twitter, η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που κατάφερε να αποκτήσει 160 εκατομμύρια οπαδούς μέσα σε τέσσερα χρόνια, αλλάζει το δικτυακό τόπο του ώστε να διευκολύνει την προβολή των φωτογραφιών και των βίντεο που επισυνάπτουν οι χρήστες στα «τιτιβίσματά» τους.
Το λίφτινγκ παρουσιάστηκε την Τρίτη και θα γίνει σταδιακά ορατό για όλες τις χώρες τις επόμενες ημέρες. Η αλλαγή ίσως δελεάσει τους χρήστες να συνδέονται συχνότερα στην υπηρεσία και να παραμένουν συνδεδεμένοι περισσότερο χρόνο.
Αυτό θα καθιστούσε το Twitter πιο ελκυστικό χώρο για τος διαφημιστές. Μόλις πριν από πέντε μήνες, η υπηρεσία επέτρεψε για πρώτη φορά την προβολή διαφημίσεων σε ορισμένα μηνύματα.
«Ακόμα εξετάζουμε όλες τις πιθανότητες» σχολίασε στο AP ο συνιδρυτής του Twitter Μπιζ Στόουν. Παραδέχτηκε πάντως ότι η υπηρεσία ενδιαφέρεται να προσελκύσει διαφημιστές, αν και πρέπει να διαμορφώσει πιο σαφές επιχειρηματικό μοντέλο, αν τελικά αποφασίσει να εισέλθει στο χρηματιστήριο.
Με τη νέα εμφάνιση, το Twitter χωρίζει το παράθυρο σε δύο πλαίσια, ένα για τα γνωστά σύντομα μηνύματα ή «tweets» («τιτιβίσματα») από φίλους που έχει επιλέξει ο χρήστης, και ένα δεύτερο πλαίσιο για τις εικόνες και τα βίντεο που μπορεί να περιέχουν τα μηνύματα αυτά.
Σύμφωνα με τον αναλυτή της Forrester Research Όγκι Ρέι, η νέα εμφάνιση απευθύνεται στην πλειονότητα των χρηστών, οι οποίοι δεν γράφουν συχνά δικά τους μηνύματα, αλλά απλώς διαβάζουν τα μηνύματα φίλων τους ή διασημοτήτων.
«Η βελτίωση της κατανάλωσης του περιεχομένου στο Twitter είναι σημαντική όχι μόνο για το Twitter αλλά και για τους υπεύθυνους του μάρκετινγκ» σχολίασε.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,Associated Press
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις