Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Τέλος οι diesel εκδόσεις στην ιταλική γκάμα της Toyota

Τέλος οι diesel εκδόσεις στην ιταλική γκάμα της Toyota

Η Toyota έχει αφήσει να εννοηθεί ποικιλοτρόπως ότι δεν σκοπεύει να διαιωνίσει την παρουσία των diesel κινητήρων στην γκάμα της, ξεκινώντας με τη νέα χρονιά να εφαρμόζει μια επιθετική πολιτική για την προώθηση των υβριδικών της τα οποία αποτελούν και το επίκεντρο της στρατηγικής της, στη γειτονική αγορά της Ιταλίας.

Χωρίς diesel εκδόσεις θα συνεχίσει η γκάμα της ιαπωνικής φίρμας στη γειτονική Ιταλία καθώς η Toyota διέκοψε τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων των Yaris, Auris και RAV4 στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη σταδιακή εξάλειψη των πετρελαιοκινητήρων από την γκάμα της προς όφελος –κυρίως- των εναλλακτικών συνόλων.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση των Ιαπώνων τα Yaris, Αuris και RAV4 ανήκουν πλέον στα «diesel-free» μοντέλα μαζί με τα C-HR –το οποίο στο πλαίσιο της παραπάνω στρατηγικής δεν πρόκειται να προσφερθεί σε diesel έκδοση- και φυσικά το υβριδικό Prius.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι με την υλοποίηση της παραπάνω απόφασης στην ιταλική αγορά τα Auris και RAV4 θα διατίθενται αποκλειστικά στις υβριδικές τους εκδόσεις, τα C-HR και Yaris σε υβριδικές αλλά και βενζινοκίνητες εκδόσεις και το Prius στην υβριδική και plug-in υβριδική έκδοσή του.

Μοναδικές εξαιρέσεις, από τον «diesel-free» κανόνα στην Ιταλία, θα αποτελέσουν τα Hilux και Land Cruiser τα οποία θα εξακολουθήσουν να διατίθενται σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με δεδομένα τα πλεονέκτημα που προσφέρει το πετρέλαιο σε επίπεδο αποδοτικότητας και εκπομπών ρύπων.

Σε κάθε περίπτωση η στρατηγική της Toyota στη γειτονική χώρα δεν αποτελεί έκπληξη καθώς οι Ιάπωνες έχουν δηλώσει ποικιλοτρόπως ότι δεν σκοπεύουν να διαιωνίσουν την παρουσία diesel κινητήρων στην γκάμα τους.

Χαρακτηριστικό είναι το σχόλιο εκπροσώπου της Toyota Europe ο οποίος με αφορμή την νέα πρακτική της Toyota στην Ιταλία, δήλωσε ότι: «στη στρατηγική μας πυρήνα αποτελούν τα υβριδικά. Όσο προχωράμε στην εξέλιξή τους τόσο λιγότερο θα έχουμε ανάγκη από τους diesel κινητήρες».

Παράλληλα, όπως ο ίδιος πρόσθεσε η ιταλική αγορά είναι μόνο η αρχή, σημειώνοντας ωστόσο ότι η εφαρμογή του «diesel-free» κανόνα στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες της εκάστοτε αγοράς.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τα πετρελαιοκίνητα Toyota αντιστοιχούν σε μόλις 15% των συνολικών πωλήσεων της ιαπωνικής φίρμας στην Ευρώπη τη στιγμή που οι υβριδικές εκδόσεις εκπροσωπούν το 50% των μοντέλων που οι Ιάπωνες διαθέτουν στη γηραιά ήπειρο.

Σε ό,τι αφορά ειδικά την ιταλική αγορά, αξίζει να σημειωθεί ότι για το 2017 οι πωλήσεις της Toyota αυξήθηκαν κατά 17% σε 89.149 μονάδες. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η ιταλική αγορά αυτοκινήτου εξακολουθεί να δείχνει περισσότερη αδυναμία στις diesel εκδόσεις σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία του 2017 το μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκίνητων διαμορφώνεται σε 56,7% έχοντας υποχωρήσει κατά λιγότερο από μια ποσοστιαία μονάδα έναντι του 2016. Ιδιαίτερη δυναμική εμφανίζουν ωστόσο και τα υβριδικά οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 71% στην ιταλική αγορά το 2017 φτάνοντας τις 66.760 μονάδες.

auto.in.gr

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024