Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz G-Class 2018: Αντίστροφη μέτρηση για τη νέα περιπέτεια

Mercedes-Benz G-Class 2018: Αντίστροφη μέτρηση για τη νέα περιπέτεια

Η Mercedes-Benz αποκαλύπτει λίγα ακόμα από τα κομμάτια του παζλ που αφορούν την νέα και πιο πληθωρική τεχνολογικά από ποτέ, γενιά της G-Class.

Η γερμανική φίρμα προετοιμάζει την πρεμιέρα της νέας γενιάς ενός εκ των πλέον εμβληματικών μοντέλων της η οποία θα πραγματοποιηθεί στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Detroit στις 15 Ιανουαρίου φροντίζοντας μέχρι τότε να ανατροφοδοτεί το ενδιαφέρον με νέες πληροφορίες.

Σε αυτό το πλαίσιο και μετά από τις πλήρως αποκαλυπτικές εικόνες του εσωτερικού της νέας G-Class, η Mercedes-Benz δημοσιοποίησε ένα νέο teaser το οποίο περιλαμβάνει την πρώτη εμφάνιση της εξωτερικής εμφάνισης του χαρακτηριστικού SUV της -έστω ιδωμένη και εξ αποστάσεως.

Ανεξαρτήτως, των όσων αποκαλύπτει –ή δεν αποκαλύπτει η νέα της εμφάνιση- όπως είναι γνωστό η νέα G-Class η οποία μετράει ήδη σχεδόν 40 χρόνια πορείας δεν αναμένεται να απεμπολήσει την χαρακτηριστική τετραγωνισμένη σιλουέτα της χωρίς βέβαια φυσικά αυτό να σημαίνει ότι κάθε επιφάνεια της δεν έχει ανασχεδιαστεί εξαρχής με στόχο την βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών της αλλά και μια πιο σύγχρονη συνολικά εντύπωση αλλά και «πραγματικότητα».

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, το νέο G-Wagen θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα επιφέρει σημαντική μείωση του συνολικού βάρους, ενώ όπως γνωστοποιεί η γερμανική φίρμα, η ανάρτηση αποτελεί καρπό εξέλιξης της AMG και είναι ανεξάρτητη στον μπροστινό άξονα ενώ, στον πίσω, υιοθετεί μια διάταξη που αποτελεί μετεξέλιξη του άκαμπτου άξονα της τρέχουσας γενιάς της.

Παράλληλα με τα οφέλη της νέας διάταξης της ανάρτησης ως προς την προσφερόμενη άνεση και την ικανότητα της G-Class, αυξάνεται και η απόστασή της από το έδαφος σε 24,1 εκατοστά.

Όπως επίσης θα περίμενε κανείς από το είδος, η νέα G-Class θα διατίθεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης σε όλες τις εκδόσεις της σε συνδυασμό με μια εκδοχή του το εννέα σχέσεων αυτόματου κιβωτίου 9G Tronic ειδικά προσαρμοσμένη για τις περιπετειώδεις προδιαγραφές της και τρία διαφορικά που «κλειδώνουν».

Επίσης η νέα G-Class θα διαθέτει σύστημα περιμετρικής όρασης χάρη σε κάμερες HD οι οποίες θα μεταδίδουν τις εικόνες στην κεντρική οθόνη του infotainment όπου επίσης θα εμφανίζονται μια σειρά ενδείξεις που άπτονται της περιπετειώδους υπόστασης του μοντέλου όπως η πυξίδα, ο βαθμός κλίσης και η λειτουργία των διαφορικών μεταξύ άλλων.

Σε ό,τι αφορά ειδικότερα το εσωτερικό της, είναι σαφές ότι η νέα G-Class αντλεί τις επιρροές της από την E-Class, αποχαιρετώντας τον κλασικό αναλογικό σχεδιασμό της προς όφελος δύο οθονών 12,3 ιντσών όπου φιλοξενούνται οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων και το νέο infotainment.

Επίσης παρά το γεγονός ότι επί του παρόντος η Mercedes-Benz, διατηρεί ακόμα κλειστά τα χαρτιά της σε ό,τι αφορά τον εξωτερικό της σχεδιασμό θα υπάρχει μια αισθητική αντιστοιχία με το εσωτερικό κατά τρόπο που οι κυκλικοί αεραγωγοί του ταμπλό θα απηχούν τα κεντρικά φωτιστικά σώματα, ενώ τα ενσωματωμένα ηχεία αυτό των δεικτών αλλαγής πορείας στο καπό.

Πλην του δίδυμου των οθονών, η νέα G-Class επωφελείται από τα υψηλής ακρίβειας χειριστήρια αφής της S-Class ούτως ώστε ο οδηγός να μπορεί να ελέγξει τις λειτουργίες του infotainment χωρίς να χρειαστεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι. Προς τιμή του παρελθόντος ωστόσο έχουν διατηρηθεί ορισμένες λεπτομέρειες όπως οι χειρολαβές για τους επιβαίνοντες και ο διακόπτης για το διαφορικό.

Την αισθητική εικόνα θα συμπληρώσει μια επιλογή από ακριβά υλικά στα οποία συμπεριλαμβάνονται το ξύλο, το δέρμα και το ανθρακόνημα.

Εκτός από τα ορατά στοιχεία τεχνολογικής αναβάθμισης και πολυτέλειας η νέα γενιά της G-Class υπόσχεται πολύ περισσότερη ευρυχωρία προς «κάθε κατεύθυνση» του εσωτερικού της.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις συστάσεις το παρμπρίζ έχει μετακινηθεί κατά 3,0 εκατοστά προς τα εμπρός απελευθερώνοντας επιπλέον χώρο ενώ εκείνος για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος έχει αυξηθεί κατά 1,5 εκατοστό.

Ενισχυμένος είναι ο χώρος του πίσω καθίσματος και κατά πλάτος, υποσχόμενος επιπλέον 3,8 εκ. στο ύψος των ώμων των επιβατών και κατά 6,8 εκ. στο ύψος των αγκώνων ενώ πλέον οι θήκες στις πίσω πόρτες είναι σε θέση να φιλοξενήσουν μπουκάλια 1,0 λίτρου. Παράλληλα, τα πίσω καθίσματα προσφέρουν τη δυνατότητα ανάκλισης και αναδίπλωσης κατά 60/40.

Ανεξαρτήτως των αδιαμφισβήτητων προδιαγραφών ευρυχωρίας της G-Class, αξίζει να σημειωθεί ότι στο βασικό εξοπλισμό της νέας γενιάς της θα συμπεριληφθεί το ηχοσύστημα επτά ηχείων και κατ΄επιλογή το ηχοσύστημα 590w Burmester 16 ηχείων.

Στις επιλογές της θα περιληφθούν επίσης το πακέτο προαιρετικού εξοπλισμού Active Multicontour Package Seat, το οποίο προσθέτει στα καθίσματα λειτουργίες ψύξης θέρμανσης και μασάζ αλλά και το σύστημα πλευρικής στήριξης που προσφέρονται στην S-Class.

auto.in.gr

Sports in

LIVE: Ντόρτμουντ – Ατλέτικο Μαδρίτης

LIVE: Ντόρτμουντ – Ατλέτικο Μαδρίτης. Παρακολουθήστε live την εξέλιξη της αναμέτρησης Ντόρτμουντ – Ατλέτικο Μαδρίτης για τα προημιτελικά του Champions League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024