Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Επιστροφή στις βάσεις για τα Marketing και Media Agencies

Επιστροφή στις βάσεις για τα Marketing και Media Agencies

Το γνώριμο τοπίο στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, δείχνει να αλλάζει την ώρα που οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν στα Agencies καθημερινά πολλά νέα εργαλεία για να διαμορφώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς του πελάτες τους.

Το γνώριμο τοπίο στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, δείχνει να αλλάζει την ώρα που οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν στα Agencies καθημερινά πολλά νέα εργαλεία για να διαμορφώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς του πελάτες τους.

Back to basics…

Στο λαβύρινθο των καινοτόμων τάσεων, τα πρακτορεία θα χρειαστεί να παρακολουθήσουν στενά τους βασικούς άξονες ώστε να μη χάσουν τις εξελίξεις προσφέροντας στους πελάτες τους το μέγιστα αποδοτικό αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με μελέτες του Advertising Week, τα πρακτορεία στην προσπάθεια τους να ακολουθήσουν τις καινοτομίες, παραμέρισαν τις βασικές αρχές των υπηρεσιών, αφήνοντας στην άκρη έννοιες όπως οι μετρήσεις, η διαφάνεια, οι απάτες και φυσικά τα fake news.

Διαφάνεια και εργαλεία μετρήσεων

Όσον αφορά τις μετρήσεις, οι τακτικές των μεγάλων Social Media π.χ. Facebook τα οποία δεν προσφέρουν πλήρες view rate, έφεραν στο επίκεντρο των συζητήσεων το κατά πόσο οι εταιρείες μπορούν να στηρίζονται στο digital marketing. Η συζήτηση αυτή αντί να κοπάζει, το κάθε άλλο φουντώνει καθώς οι νέες τάσεις όπως για παράδειγμα η προώθηση augmented και virtual reality θα χρειαστούν νέα εργαλεία μετρήσεων.

Συνεπώς οι εταιρείες θα πρέπει να υιοθετήσουν custom made στρατηγικές με διαχωριστικά τεστ ανά Μέσο για να πετύχουν το καλύτερο view rate μέχρι να ξεκαθαριστεί το αν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης θα αλλάξουν την τακτική προσέγγισης χρηστών επί πληρωμή.

Δεδομένα και fake news

Το δεύτερο και για πολλούς πρώτο μέλημα των agencies είναι τα δεδομένα και το πώς αυτά θα διαμορφώσουν την στρατηγική προώθηση των εταιριών. Όσο αυξάνεται η διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος στα διάφορα Social Media τόσο πιο πολύπλοκη γίνεται η ανάλυση των data, συνεπώς γεννάται και το ζήτημα της διαφάνειας των εκάστοτε υπηρεσιών.

Μια τακτική που θα βοηθήσει στο μέλλον τα agencies είναι ο διαχωρισμός των δεδομένων σε «πρώτου βαθμού» data (π.χ. οργανική καμπάνια Facebook), «δεύτερου βαθμού» data (π.χ. sponsored καμπάνια Facebook) και «τρίτου βαθμού» data (π.χ offline ενέργειες).

Ενδιαφέρον παρουσιάζει παράλληλα το πώς και κατά πόσο μετράται ως αξιόπιστο δεδομένο, οι χρήστες που αλληλεπιδρούν με τα λεγόμενα fake news. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα Media που είτε επίτηδες είτε από λάθος διαμοιράζουν fake news, φτάνοντας απήχηση που πιθανότατα δεν περιλαμβάνει τον αρχικό στόχο κοινού.

Η επόμενη μέρα

Όλα αυτά βέβαια μέχρι να μπουν στο παιχνίδι η τεχνητή νοημοσύνη με τα augmented reality bots και τα automated μηνύματα άμεσης προβολής. Τότε ο παράγοντας του «βάθους» του μηνύματος θα είναι αυτό που θα απασχολήσει τα agencies και τις εταιρείες.

Εν κατακλείδι, agencies και εταιρείες πρέπει να κινηθούν στον αρχικό άξονα λειτουργίας τους, τελειοποιώντας τις στρατηγικές τους για θέματα όπως οι μετρήσεις και η ορθή εξαγωγή δεδομένων, γιατί καθημερινά τα εργαλεία και οι τάσεις αλλάζουν και χρειάζονται ένα στέρεο έδαφος για την εφαρμογή τους.

Παναγιώτης Γκανάς

in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024