Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Hilux «Invicible 50»: Μισός αιώνας επαγγελματικής… περιπέτειας

Toyota Hilux «Invicible 50»: Μισός αιώνας επαγγελματικής… περιπέτειας

Η παρουσία της Toyota στην Φρανκφούρτη εκτός από όσα επιφυλάσσονται για το άμεσο όσο και απώτερο μέλλον, διέθεσε μια ξεχωριστή θέση για ένα από τα θρυλικά μοντέλα της γκάμας της με αφορμή τα 50 του χρόνια.


Εκτός από τις πρεμιέρες του ανανεωμένου Land Cruiser και το πρωτότυπο C-HR το οποίο ανέλαβε να δώσει το στίγμα της πρόθεσης των Ιαπώνων για μια σειρά plug-in υβριδικών εκδόσεων επιδόσεων, η Toyota παρουσίασε στην διεθνή γερμανική έκθεση μια επετειακή έκδοση του δημοφιλούς της pickup η οποία προβάλλοντας μια πιο ηχηρή αισθητική, σχεδιάστηκε για να γιορτάσει την επιτυχημένη 50χρονη πορεία του μοντέλου το οποίο πρωτοεμφανίστηκε το 1968.

Από τότε το Hilux έχει καταγράψει 18 εκατομμύρια μονάδες, όντας διαθέσιμο σε πάνω από 180 χώρες και έχοντας στο παλμαρέ του εκτός από μεγέθη πωλήσεων και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες περιπετειώδεις εξορμήσεις και κατακτήσεις μεταξύ των οποίων το ράλλυ Ντακάρ αλλά και μια ιδιαίτερα απαιτητική αποστολή στην Ανταρκτική.

Αυτήν την ιστορία που έχτισε την εγνωσμένη αξιοπιστία του Hilux, «γιορτάζει» η Toyota με την νέα έκδοση την οποία ονομάζει Invicible 50 για όλους τους παραπάνω λόγους και η οποία εκτός από τις τολμηρές χρωματικές παρεμβάσεις σε εξωτερικό αλλά και εσωτερικό διακρίνεται για μια σειρά στοιχείων όπως οι ματ αποχρώσεις στα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και οι οποίες εναλλάσσονται με γυαλιστερές επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες.

Το ίδιο χρωματικό σκούρο ματ μοτίβο ακολουθεί και ο χώρος φόρτωσης καθώς και οι προστατευτικές μπάρες ενώ η Toyota έχει προσθέσει στο εξοπλιστικό του παλμαρέ στοιχεία όπως μια μεγάλη εργαλειοθήκη καθώς και την επιλογή δέρματος για ορισμένες επιφάνειες του εσωτερικού.

Όπως σημειώνει η Toyota και με την συνδρομή της νέας επετειακής έκδοσης, οι πωλήσεις του Hilux αναμένεται να ξεπεράσουν τις 40.600 την χρονιά που διανύουμε, σημειώνοντας διαχρονικό ρεκόρ στην ιστορία του μοντέλου.

auto.in.gr

Sports in

Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη

Μια τεράστια βραδιά για τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν την διαφορά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024