Εκτύπωση

Τουλάχιστον έως τις 28 Ιουλίου 2017

Δωρεάν επικοινωνία, αναστολή στη φραγή κλήσεων για την Κω

Δημοσίευση: 21 Ιουλ. 2017 13:56   Τελευταία ενημέρωση: 21 Ιουλ. 2017 14:05

Τις ενέργειες στις οποίες προβαίνουν ανακοινώνουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και άλλων συναφών υπηρεσιών επικοινωνιών μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω. Δείτε τις τρέχουσες ανακοινώσεις. Μεταξύ άλλων, οι εταιρείες επικοινωνιών παρέχουν τουλάχιστον δωρεάν χρόνο ομιλίας για λίγες ημέρες και αναστέλλουν την προσωρινή ή οριστική φραγή κλήσεων.

{{{related}}}

Η COSMOTE διευκολύνει την επικοινωνία των κατοίκων στην Κω

Η COSMOTE διευκολύνει τους συνδρομητές της στην Κω που επλήγησαν από τον σεισμό και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:

Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.

Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για, οριστική ή προσωρινή, φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Κω, μέχρι και τις 21/8/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά, έως και τις 28/7.

H Nova δίπλα στους συνδρομητές της μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω

Μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω, η Nova εκφράζει την αμέριστη υποστήριξή της στους πληγέντες κατοίκους του νησιού και προχωρά αμέσως στις παρακάτω ενέργειες ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στο νησί.
Συγκεκριμένα:

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο Κατάστημα Nova στην Κω (Διεύθυνση: Μεγάλου Αλεξάνδρου 7 & Πίνδου 2, Τηλ.: 22420-22031) καθώς και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Nova στο 13831.

Η Vodafone στέκεται κοντά σε όλους τους συνδρομητές της στην Κω

Η Vodafone στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της, που ζουν στην Κω που επλήγη από το σεισμό, στις αυξημένες τους ανάγκες για περισσότερη επικοινωνία αυτές τις μέρες.

Όλοι οι συνδρομητές της Vodafone, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος, και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους για χρήση, έως την επόμενη Δευτέρα 31 Ιουλίου, επιπλέον:

Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας Vodafone που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.

Περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες της Vodafone είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα vodafone.gr

Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές WIND στην Κω

Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στην Κω ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχόμενων/ εξερχόμενων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και 31 Ιουλίου.

Το κατάστημα WIND στην Κω (Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τηλ.: 2242030275) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.

tech.in.gr