Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αλλάζει οπτική ταυτότητα
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.
Spotlight
-
Ποια χημικά στοιχεία εντοπίστηκαν στην Αττική από την «επέλαση» της αφρικανικής σκόνης
-
«Θα με παντρευτείς;» – Πιλότος έκανε πρόταση γάμου σε αεροσυνοδό στον αέρα
-
Γνωστό στους αρχαιολόγους ότι ο τάφος του Πλάτωνα βρισκόταν στην Ακαδημία
-
Πότε έρχεται η επανάσταση των ρομπότ; Ο Έλον Μασκ λέει του χρόνου
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν το πορτφόλιό τους και δείγματα από τρία ανάλογα έργα που έχουν υλοποιήσει (το ένα από τα οποία, θα μπορούσε να είναι κατά προτίμηση ένα Εγχειρίδιο Επικοινωνίας – brand manual).
Το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ.
Οι προτάσεις θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι τη Δευτέρα 24 Ιουλίου, στις 17:00, στο e-mail info@filmfestival.gr.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις