Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Seat Arona: Μπαίνει με αξιώσεις στην παρέα των SUV

Seat Arona: Μπαίνει με αξιώσεις στην παρέα των SUV

Το Arona αναμένεται να βρει απέναντι του το Nissan Juke, το Renault Captur και το μελλοντικό Hyundai Kona.

Η Seat μπορεί να άργησε να συμμετάσχει δυναμικά στην κατηγορία των SUV όμως με δύο κινήσεις ματ τοποθετήθηκε απευθείας στην καρδιά της ανερχόμενης πλέον κατηγορίας που «πλημμυρίζεται» συνεχώς από νέες προτάσεις. Το πρώτο της «χτύπημα» ήρθε από το Ateca, το μεσαίο SUV ενώ πριν από μια εβδομάδα αποκαλύφθηκε και το Arona, το μικρομεσαίο crossover.

Το Arona αναμένεται να βρει απέναντι του το Nissan Juke, το Renault Captur και το μελλοντικό Hyundai Kona. Βασίζεται στην MQB A0 πλατφόρμα του VW Group και έχει μήκος 4,14 μέτρα. Υπόσχεται μεγάλους χώρους, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 400 λίτρα, τιμή ιδιαίτερα ευνοϊκή για τους εκδρομείς οικογενειάρχες.

Το νέο μοντέλο βρίθει σε ηλεκτρονικά. Στο ταμπλό του, που παραπέμπει σε αυτό του νέου Ibiza, το ισπανογερμανικό μοντέλο διαθέτει μια ευκρινέστατη οθόνη αφής 8″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που παρέχει πολλές επιλογές συνδεσιμότητας: Android Auto, Apple Car Play και Mirror Link. Ξεχωρίζει ο επαγωγικός φορτιστής, η κάμερα οπισθοπορείας, ενώ για τους λάτρεις της μουσικής υπάρχει το ηχοσύστημα Beats 300-watt, 7 ηχείων.

Από πλευράς ασφαλείας, το νέο Ibiza εξοπλίζεται με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων, όπως τα Front Assist που φροντίζει να επιβραδύνει το αυτοκίνητο, όταν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το Adaptive Cruise Control , το σύστημα που αναλαμβάνει την επιτάχυνση και επιβράδυνση σύμφωνα με την κίνηση και το Traffic Jam Assist, που υπολογίζει την απόσταση από τα άλλα αυτοκίνητα και ελέγχει την επιτάχυνση και επιβράδυνση ενώ κρατά το όχημα στη λωρίδα του.

Η γνώριμη συνταγή με τους κινητήρες του ομίλου VW, TSI και TDI, βενζίνη και ντίζελ θα απαρτίζουν τη γκάμα των μοτέρ στο νέο μοντέλο. Αρχικά θα προσφέρεται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου απόδοσης 95 και 115 ίππων, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα προστεθεί και ο νέος 1,5 λίτρων TSI Evo 150 ίππων . Στα ντίζελ, ο δοκιμασμένος 1,6 TDI απόδοσης 80, 95 και 115 ίππων, ενώ υπάρχει και ο 1.0 TSI που μπορεί να καταναλώσει CNG και αποδίδει 90 άλογα. Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, όπως και με 7-τάχυτο DSG. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Reference, Style, FR και XCelence). Αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2017.

auto.in.gr

Sports in

LIVE: Αταλάντα – Λίβερπουλ

Παρακολουθήστε live στις 22:00 την εξέλιξη της αναμέτρησης Αταλάντα – Λίβερπουλ για τα προημιτελικά του Europa League. Τηλεοπτικά από Cosmote Sport 7 HD.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024