Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Νέο Volvo XC60: Ερχεται τον Ιούλιο στην χώρα μας

Νέο Volvo XC60: Ερχεται τον Ιούλιο στην χώρα μας

Το Νέο Volvo XC60 αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο, και όπως αναφέρει και η ελληνική αντιπροσωπεία θα προσφέρεται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Το Νέο Volvo XC60 αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο, και όπως αναφέρει και η ελληνική αντιπροσωπεία θα προσφέρεται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Το Νέο XC60 ανεβάζει τις μετοχές του, με σύμμαχο τις τρεις νέες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας στο βασικό εξοπλισμό, τη σχεδίαση του που την δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας και την ευρεία γκάμα κινητήρων.

«Διαθέτουμε μια πολύ ισχυρή παράδοση στο σχεδιασμό όμορφων και δυναμικών SUV, που παράλληλα προσφέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Το Νέο XC60 δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι ένα τέλειο αυτοκίνητο για το σημερινό ενεργό τρόπο ζωής και αποτελεί το επόμενο βήμα στη στρατηγική ανάπτυξης της μάρκας», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars.

Συγκεκριμένα, οι τρεις νέες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που ανήκουν στο βασικό του εξοπλισμό είναι η ενεργή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, η τεχνολογία αποφυγής εκτροπής από το δρόμο και η τεχνολογία για αποφυγή συγκρούσεων σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενα αυτοκίνητα. Επίσης, το πρωτοποριακό σύστημα αποφυγής συγκρούσεων City Safety, που πρώτη η Volvo παρουσίασε στην αυτοκινητοβιομηχανία στο XC60 πρώτης γενιάς και λειτουργεί τόσο στη διάρκεια της ημέρας όσο και τη νύχτα, ενεργό πλέον για σχετική διαφορά ταχύτητας έως 60 χλμ./ώρα, συνοδεύεται τώρα από υποβοήθηση τιμονιού.

Το αυτοκίνητο παρέχει ενεργή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου να βοηθήσει τον οδηγό να αποφύγει άλλο όχημα, δικυκλιστές, πεζούς, μεγάλα ζώα ή ένα εμπόδιο που βρίσκεται μπροστά του ενώ παράλληλα προετοιμάζει τις ζώνες ασφαλείας και τα φρένα για αυτόματη πέδηση αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα. Η υποβοήθηση του τιμονιού στο νέο σύστημα λειτουργεί για ταχύτητες μεταξύ 50 και 100 χλμ./ώρα.

Ένα επιπλέον νέο σύστημα ασφάλειας είναι το Oncoming Lane Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Οδήγησης στο Αντίθετο Ρεύμα), το οποίο χρησιμοποιεί την υποβοήθηση τιμονιού για να συμβάλει στην αποτροπή των μετωπικών συγκρούσεων.

Το σύστημα αυτό βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν συγκρούσεις με αντίθετα ερχόμενα οχήματα. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό όταν αυτός κινείται ακούσια έξω από τη λωρίδα του και στο αντίθετο ρεύμα, παρέχοντάς του στη συνέχεια αυτόματη υποβοήθηση στο τιμόνι, ώστε να τον οδηγήσει πίσω στη σωστή λωρίδα κυκλοφορίας και έξω από την τροχιά κάποιου αντίθετα ερχόμενου οχήματος. Το συγκεκριμένο σύστημα είναι ενεργό για ταχύτητες ανάμεσα στα 60 και τα 140 χλμ./ ώρα.

Η υποβοήθηση τιμονιού πλέον εφαρμόζεται και στη νέα γενιά του BLIS, του γνωστού συστήματος επιτήρησης τυφλών σημείων, το οποίο επίσης επωφελείται από τη λειτουργία της υποβοήθησης τιμονιού για να μειωθεί το ενδεχόμενο συγκρούσεων σε περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας. Αν ανιχνευθεί κίνδυνος από επερχόμενο άλλο όχημα πίσω από το ΝέοXC60, το BLIS πλέον λειτουργεί ανακατευθύνοντας το αυτοκίνητο πίσω στη λωρίδα του.

Ως προαιρετική επιλογή στον εξοπλισμό του Νέου XC60 θα προσφέρεται επίσης το Pilot Assist, το προηγμένο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της Volvo, ενεργό σε δρόμους με καλή σήμανση και μέχρι τα 130 km/h.

Το Νέο XC60 διατίθεται σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αποκλειστικά με τους γνωστούς, δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες Drive-E, που διακρίνονται για τις κορυφαίες επιδόσεις και την πολύ χαμηλή κατανάλωση, με ισχύ που ξεκινά από τους 190 και φτάνει τους 407 ίππους, στην Τ8 Twin Engine υβριδική έκδοση!

Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, γνωστό από την ευρεία χρήση του στα μοντέλα της Σειράς 90 και που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του Νέου XC60.

Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι διαθέσιμες σε δύο επίπεδα ισχύος, με 190 (έκδοσηD4) ή 235 (έκδοση D5) ίππους. Και στο Νέο XC60 oι δίλιτροι πετρελαιοκινητήρες της οικογένειας Drive-E διαθέτουν τη γνωστή από τη Σειρά 90 πατέντα της Volvo, την PowerPulse. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή υλοποίηση η οποία εξασφαλίζει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού χωρίς την παραμικρή υστέρηση που συχνά διακρίνει τουςdiesel turbo κινητήρες.

Όσον αφορά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, η χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή (λειτουργία έως τις 3.500 rpm) και turbo (λειτουργία σε όλο το εύρος στροφών) εξασφαλίζει περίσσεια ισχύος με άμεση απόκριση και εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Διαθέσιμες οι εκδόσεις Τ5 με 254 ίππους και Τ6 με 320 ίππους.

Όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες ενώ στις αρχές της επόμενης χρονιάς οι D4 και Τ5 εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες και ως προσθιοκίνητες.

Τέλος, ήδη από το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμη στην αγορά και η plug-in Τ8 Twin Engine AWD υβριδική έκδοση, με συνδυαστική ισχύ 407 ίππων. Ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα 320 ίππων και ηλεκτροκινητήρα θα προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, ροπή 640 Nm (περίπου 65,3 χιλιογραμμόμετρα), μόλις 49 γρμ. εκπομπέςCO2 και αυτονομία με αμιγώς ηλεκτροκίνηση σχεδόν 45 χιλιομέτρων.

Sensus – εύκολος χειρισμός, σχεδόν ενστικτώδης

Και στο Νέο XC60 το σύστημα διασύνδεσης οδηγού και αυτοκινήτου γίνεται μέσω του ‘Sensus’. Χρησιμοποιούνται τελευταίας τεχνολογίας οθόνη αφής και λογισμικό, όπως έγιναν ευρέως γνωστά από τη Σειρά 90, που επιτρέπουν στον οδηγό να οικοδομήσει άμεσα μια ενστικτώδη κατανόηση της φιλοσοφίας λειτουργίας του συστήματος, της θέσης που βρίσκονται τα χειριστήρια και του τρόπου με τον οποίο μπορεί να τα χειρίζεται.

Η οθόνη αφής αντικαθιστά το συμβατικό σύνολο κουμπιών και χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα με έναν κομψό πίνακα ελέγχου. Αυτή η οθόνη διασυνδέεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό, ενώ ζωτικές πληροφορίες προβάλλονται στο κάτω μέρος του παρμπρίζ με το σύστημα Head-Up Display. Το σύστημα ελέγχου περιλαμβάνει επίσης χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και δυνατότητα λειτουργίας με φωνητικές εντολές.

auto.in.gr

Sports in

Κοβάσεβιτς: «Κανονικά στην Τουρκία η ρεβάνς με τη Φενέρ, δεν ανησυχούμε για την ασφάλεια»

Όσα είπε ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς για τη ρεβάνς με τη Φενέρμπαχτσε και την ασφάλεια στην Τουρκία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024