Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Εργαλεία αντι-χάκινγκ στο αυτοκίνητο, ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για την BlackBerry

Εργαλεία αντι-χάκινγκ στο αυτοκίνητο, ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για την BlackBerry

Δύο τουλάχιστον κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεργάζονται στενά με την BlackBerry για να θωρακίσουν τα πολυτελή μοντέλα τους με «απόρθητο» λογισμικό, για να αντιμετωπίσουν τον ορατό κίνδυνο μόλυνσης του λογισμικού υποβοήθησης ή και αυτόνομης οδήγησης από ιούς ή επιθέσεις χάκερ. Η πληροφορία προέρχεται από οικονομικό αναλυτή και αφορά τις Aston Martin και Range Rover.

Δύο τουλάχιστον κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεργάζονται στενά με την BlackBerry- η οποία αφού εγκατέλειψε την αγορά των smartphone υπό το βάρος του ανταγωνισμού της Apple, χαράζει νέους ορίζοντες.

Σκοπός της συνεργασίας, να θωρακιστούν τα πολυτελή μοντέλα των αυτοκινήτων τους με «απόρθητο» λογισμικό και να αντιμετωπίσουν τον ορατό κίνδυνο μόλυνσης του λογισμικού υποβοήθησης ή και αυτόνομης οδήγησης από ιούς ή επιχειρήσεις ελέγχου των αυτοκινήτων από τρίτους. Η πληροφορία προέρχεται από οικονομικό αναλυτή και αφορά τις Aston Martin και Range Rover.

Τα αυτοκίνητα πρέπει να ελέγχονται διαρκώς, ο οδηγός να ειδοποιείται εγκαίρως για ενδεχόμενη μόλυνση και δυσλειτουργία του οχήματος και οι ενημερώσεις λογισμικού να γίνονται απρόσκοπτα όταν το όχημα δεν κινείται, θέτοντας μια νέα δοκιμασία στη βιομηχανία.

Ο αναλυτής της Macquarie, Γκας Παπαγεωργίου, γράφει το Reuters, μήνυσε στους πελάτες του πως η νέα υπηρεσία ασφάλειας του τμήματος QNX της καναδικής BlackBerry αναμένεται να αρχίσει να προστατεύει τα αυτοκίνητα των δύο κατασκευαστών από το 2018, παρά το γεγονός ότι η πληροφορία αυτή δεν επιβεβαιώνεται προς το παρόν από τους ίδιους τους κατασκευαστές.

Τα σημερινά αυτοκίνητα βασίζονται ολοένα περισσότερο σε ηλεκτρονικά και λογισμικό, έχουν εξοπλισμό δικτύωσης και δυνατότητες που αναμένεται όχι μόνο να διευκολύνουν την οδήγηση υποβοηθώντας τη, αλλά και να υποκαταστήσουν τον ίδιο τον οδηγό, τουλάχιστον υπό συνθήκες. Το γεγονός ανοίγει ταυτόχρονα την πόρτα σε κακόβουλες επιθέσεις και συνιστά μια νέα πρόκληση για τη βιομηχανία ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων και επικοινωνιών. Το πληροφοριακό σύστημα κάθε οχήματος στο δρόμο θα πρέπει να ελέγχεται διαρκώς και προσβολές ιών ή άλλου malware, να είναι ενημερωμένο και να έχει σύστημα συναγερμού ώστε να οδηγεί το όχημα με ασφάλεια εκτός δρόμου, σε έκτακτη ανάγκη από αστοχία λογισμικού.

Το περιστατικό του 2015, ανάγκασε την Fiat Chrysler να αποσύρει 1,4 εκατομμύρια οχήματα από την αμερικανική αγορά.

  • Ξέρετε πως, σύμφωνα με την BlackBerry, σήμερα περισσότερα από 240 μοντέλα αυτοκινήτων -συνολικά πάνω από 60 εκατομμύρια οχήματα- φέρουν το λογισμικό ελέγχου και δικτύωσης.

Εντούτοις, δεν συμφωνούν όλοι τα περιστατικά χάκινγκ σε αυτοκίνητα θα έπρεπε να ανησυχούν τους οδηγούν. Τουλάχιστον προς το παρόν, απουσιάζει το οικονομικό κίνητρο, σημειώνει η Symantec.

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

{{{related}}}

Reuters,tech.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024