Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ξοδεύουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στα eSports

Εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες ξοδεύουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στα eSports

To μέγεθος της αγοράς των λεγόμενων ηλεκτρονικών αθλημάτων ή eSports καταγράφεται σε νέα έρευνα που χρηματοδότησε η PayPal, η υπηρεσία διαδικτυακών πληρωμών που υποστηρίζει φέτος τη διεξαγωγή του μεγάλου τελικού στο δημοφιλές ομαδικό διαδικτυακό παιχνίδι World of Tanks της Wargaming. Το 2016 παρακολούθησαν βιντεοπαιχνίδια online 262 χιλιάδες Έλληνες και τα έσοδα από τα eSports στη χώρα μας πλησίασαν τα 742.000 ευρώ, με προοπτική σημαντικής αύξησης ως το 2018.

To μέγεθος της αγοράς των λεγόμενων ηλεκτρονικών αθλημάτων ή eSports καταγράφεται σε νέα έρευνα που χρηματοδότησε η PayPal, η υπηρεσία διαδικτυακών πληρωμών που υποστηρίζει φέτος τη διεξαγωγή του μεγάλου τελικού στο δημοφιλές ομαδικό διαδικτυακό παιχνίδι World of Tanks της Wargaming. Το 2016 παρακολούθησαν βιντεοπαιχνίδια online 262 χιλιάδες Έλληνες και τα έσοδα από τα eSports στη χώρα μας πλησίασαν τα 742.000 ευρώ, με προοπτική σημαντικής αύξησης ως το 2018.

Συγκεκριμένα, η PayPal ανέθεσε το 2017 στην SuperData Research να διεξάγει για λογαριασμό της έρευνα σε 12 ευρωπαϊκές αγορές, με σκοπό να εξετάσει τα πιο πρόσφατα στοιχεία αναφορικά με μια από τις πλέον υποσχόμενες online βιομηχανίες. Για την πραγματοποίηση των μετρήσεων της αγοράς των ηλεκτρονικών αθλημάτων και των στοιχείων του κοινού η SuperData συνέλεξε στοιχεία απευθείας από τις ομάδες των eSports, τις πλατφόρμες streaming, τις εμπορικές συναλλαγές προϊόντων eSports και τις μελέτες για την καταναλωτική συμπεριφορά.

Πολλοί πιστεύουν πως τα eSports είναι πιο δημοφιλή στην Ανατολική Ασία, καθώς εκεί βρίσκονται και οι περισσότεροι χρήστες του internet. Ωστόσο, και η Ευρώπη παρουσιάζει ταχύτατη ανάπτυξη στα ηλεκτρονικά αθλήματα. Η έρευνα έδειξε ότι η βιομηχανία των ηλεκτρονικών αθλημάτων αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς στην Ευρώπη και ότι το 2018 τα έσοδα θα ξεπεράσουν τα 345 εκατομμύρια δολάρια.

Οι τέσσερις κορυφαίες χώρες μεταξύ αυτών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι η Σουηδία (η πατρίδα ενός από τους πιο δημοφιλείς παίκτες των eSports, του YouTuber PewDiePie), η Ρωσία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο – τόσο ως προς τα έσοδα της αγοράς των ηλεκτρονικών αθλημάτων, όσο και του αριθμού των θεατών τους.

Στη Σουηδία, τα έσοδα από τα eSports ξεπέρασαν τα 40 εκατομμύρια δολάρια το 2016.

Στην Ελλάδα, την ίδια περίοδο τα έσοδα άγγιξαν τα 790.000 δολάρια (περίπου 742 χιλιάδες ευρώ) και αναμένεται να φτάσουν περίπου τα 889.000 δολάρια (885 χιλιάδες ευρώ) έως το 2018. Το ελληνικό κοινό των eSports θα αυξηθεί με ποσοστό περίπου 19% ανά έτος.

Η ελληνική αγορά των eSports διαθέτει μεγάλη δυναμική, αφού εκτιμάται ότι το κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα αποτελείται από 350.000 Έλληνες μέχρι το 2018. Στην Ελλάδα, τα ηλεκτρονικά αθλήματα είχαν περισσότερους από 262.000 μοναδικούς θεατές το 2016 και αυτός ο αριθμός αναμένεται να ξεπεράσει τους 351.000 χρήστες έως το 2018, εκτιμά η SuperData.

Διαβάστε επίσης στο tech.in.gr:

Ποιοι ασχολούνται με τα eSports;

Οι Μillennials είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες γενιές καταναλωτών που δημιουργούν τάσεις σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Σύμφωνα με τη SuperData, η βιομηχανία των ψηφιακών παιχνιδιών κυριαρχείται σχεδόν αποκλειστικά από τους Millennials – τα δύο μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ που ενδιαφέρονται για τα eSports είναι μεταξύ 18-24 και 25-34 (αυτές οι κατηγορίες συνθέτουν από κοινού το 62% του κοινού). Μόνο το 10% των fans των eSports είναι άνω των 45 ετών.

  • Στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά αθλήματα έχουν τους πιο πολλούς οπαδούς στις ηλικίες μεταξύ 18 και 34 ετών.

Παρότι η κατανομή των φύλων δείχνει πως οι άντρες απολαμβάνουν κατά κύριο λόγο τα ηλεκτρονικά αθλήματα (στην Ευρώπη το 84% των παικτών των eSports είναι άντρες σε σύγκριση με το 16% που είναι γυναίκες), στη Σουηδία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Πολωνία, οι γυναίκες οπαδοί έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο – 24%, 22%, 22% και 19% αντίστοιχα. Το μικρότερο μερίδιο το έχουν οι γυναίκες στο Ισραήλ με ποσοστό μόλις 10%.

«Τα ηλεκτρονικά αθλήματα έχουν αναδειχθεί σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα φαινόμενα της εποχής μας και είναι υπέροχο να βρίσκεσαι στο επίκεντρό τους με την PayPal, που ήταν μέρος αυτού του ταξιδιού από την αρχή, προσφέροντας κορυφαίες υπηρεσίες στους fans»– δηλώνει εκ μέρους της Wargaming ο Atila Yesildag, Senior eSports Manager, EU.

Η έρευνα της SuperData έδειξε πως περίπου 33 εκατομμύρια άνθρωποι στη Βόρεια Αμερική παρακολουθούν τακτικά ηλεκτρονικά αθλήματα, με τους θεατές ηλικίας από 18 έως 34 ετών να συγκεντρώνουν το 71% των πιο δημοφιλών τίτλων ηλεκτρονικών αθλημάτων.

Πώς θα πληρώσετε για το μαγικό σπαθί του νάνου στο επίπεδο 99;

«Τα ηλεκτρονικά αθλήματα είναι ένας τεράστιος τομέας αθλητισμού και ψυχαγωγίας για πολλούς ανθρώπους και είμαι πολύ χαρούμενος που η PayPal είναι ένας φυσικός συνεργάτης για εκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως», δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal για την Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη.

Η ελληνική αγορά των eSports διαθέτει εξίσου μεγάλη δυναμική – εάν αναλογιστεί κανείς ότι το κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα αποτελείται από 350.000 Έλληνες μέχρι το 2018, είναι προφανές πως πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή και βαρύτητα στην βιομηχανία αυτή.

Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να παρέχουμε απρόσκοπτες πληρωμές για κάθε συναλλαγή, είτε πρόκειται για μια πληρωμή αεροπορικών εισιτηρίων ή για το μαγικό σπαθί του νάνου στο επίπεδο 99. Γι’ αυτό στηρίζουμε τους παίκτες των eSports με ασφαλείς και άνετες πληρωμές και επίσης παρέχουμε το Πρόγραμμα Προστασίας Καταναλωτή (Buyer Protection Program) για συναλλαγές που πληρούν τις προϋποθέσεις και κατ’επέκταση συμπράττουμε με συνεργάτες όπως η Wargaming που αποτελούν πηγή ψυχαγωγίας για εκατομμύρια φανατικούς fans των eSports».

  • Το Πρόγραμμα Προστασίας Καταναλωτής προβλέπει πως η PayPal θα αποζημιώνει τους αγοραστές, εάν λάβουν μια υπηρεσία ή ένα ψηφιακό προϊόν που μπορεί να διαφέρει σημαντικά από την δοθείσα περιγραφή του ή εάν πληρώσουν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν που δεν τους παραδοθεί.

tech.in.gr

Sports in

«Τρελάθηκε» ο Μπαρτζώκας: Οι πανηγυρισμοί μετά το τέλος του Παρτίζαν – Ολυμπιακός (vid)

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας ξέσπασε μετά την ανατροπή και το μεγάλο διπλό στο Βελιγράδι και πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του Ολυμπιακού.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024