Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Απογοητευτική επίδοση της BMW σε δοκιμές του ADAC για τα συστήματα αυτόνομης πέδησης

Απογοητευτική επίδοση της BMW σε δοκιμές του ADAC για τα συστήματα αυτόνομης πέδησης

Εκπλήξεις επεφύλασσαν οι πρόσφατες δοκιμές του γερμανικού οργανισμού ADAC για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των συστημάτων αυτόνομης πέδησης σε ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζό και ποδηλάτη, φέρνοντας το βαυαρικό μοντέλο στην τελευταία θέση της κατάταξης, πίσω και από μοντέλα όπως το Subaru Outback και το KIA Optima.

Τα συστήματα αυτόνομης πέδησης τείνουν να αποτελούν εξοπλιστική σταθερά στα καινούρια αυτοκίνητα, με τις ανεξάρτητες αρχές δοκιμών αυτοκινήτων, όπως ο EuroNCAP, να θεωρούν την παρουσία τους προαπαιτούμενο για την εξασφάλιση μιας υψηλής βαθμολογίας.

Μια σημαντική παράμετρος της λειτουργίας των συστημάτων αυτών είναι η δυνατότητά τους να προβλέπουν και αν είναι δυνατόν να αποτρέπουν ενδεχόμενο ατύχημα με τις πλέον ευάλωτες ομάδες χρηστών του δρόμου, δηλαδή πεζούς και ποδηλάτες, μια λειτουργία την οποία ο γερμανικός οργανισμός ADAC αποφάσισε να βάλει στο μικροσκόπιο των δοκιμών του, επιλέγοντας έξι μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας από premium και μη κατασκευαστές, τα οποία υπέβαλε σε έξι εξαντλητικές δοκιμασίες με αποτελέσματα που κάθε άλλο παρά αναμενόμενα θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς.

Τα μοντέλα που πήραν μέρος στο συγκεκριμένο κύκλο δοκιμών για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος αυτόνομης πέδησης που διαθέτουν, όταν βρεθεί «αντιμέτωπο» με πεζούς και ποδηλάτες ήταν τα Audi A4, Subaru Outback, Κia Optima, Mercedes-Benz C-Class, Volvo V60 και BMW Σειρά 3.

Το πλέον παράδοξο των δοκιμών ήταν η κατάληψη της τελευταίας θέσης από την BMW Σειρά 3, πίσω όχι μόνο από τους premium ανταγωνιστές της των Audi, Μercedes-Benz και Volvo αλλά και από μοντέλα των Subaru και KIA.

Σε ό,τι αφορά τις δοκιμασίες στις οποίες υποβλήθηκαν τα έξι μοντέλα απο τον ADAC, αυτές εστίασαν στις δυνατότητες ανίχνευσης και αποτελεσματικής παρέμβασης των συστημάτων αυτόνομης πέδησης σε έξι περιπτώσεις: ενδεχόμενο ατυχήματος με ενήλικο πεζό που κινείται παράλληλα στο δρόμο την ημέρα, ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζό που κινείται κάθετα στο δρόμο την ημέρα, ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζό που φορά φωσφοριζέ γιλέκο την νύχτα, ενδεχόμενο ατυχήματος με πεζό με σκουρόχρωμα ρούχα την νύχτα, ενδεχόμενο ατυχήματος με παιδί με σκούρα ρούχα και σε ενδεχόμενο ατυχήματος με ποδηλάτη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι δοκιμασίες πραγματοποιήθηκαν με ταχύτητες από 40 έως 60 χλμ./ώρα.

auto.in.gr

Sports in

Από τον Ολυμπιακό στη Χιροσίμα

Τα γιεν της JT Thunders έπεισαν τον Ντανιέλ Καστελάνι να πάρει το αεροπλάνο για την Ιαπωνία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024