Renault
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων crossovers επιστρέφει η Renault παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στη Γενεύη το Κadjar. Παρά τις εμφανείς σχεδιαστικές ομοιότητες με το κατά πολύ μικρότερο Captur, το Kadjar έχει βασιστεί στην πλατφόρμα που φιλοξενεί τη δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai. To συνολικό του μήκος αγγίζει τα 4,5 μέτρα, ενώ η απόσταση του αμαξώματος […]
Spotlight
-
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Περίμενε να φύγει ο κόσμος από το μπαλκόνι του Λευκού Πύργου και πήδηξε στο κενό
-
Εφαρμογή προειδοποιεί τους αγαπημένους σας αν βλέπετε πορνό - H επιτυχία της ακροδεξιάς στις ΗΠΑ
-
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς στον Ναύσταθμο της Σούδας - Μάχη με διάσπαρτες εστίες δίνουν οι πυροσβέστες
-
Αλέν Ντελόν: Αξύριστος και καταβεβλημένος στην κουζίνα του σπιτιού του
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων crossovers επιστρέφει η Renault παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στη Γενεύη το Κadjar. Παρά τις εμφανείς σχεδιαστικές ομοιότητες με το κατά πολύ μικρότερο Captur, το Kadjar έχει βασιστεί στην πλατφόρμα που φιλοξενεί τη δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai. To συνολικό του μήκος αγγίζει τα 4,5 μέτρα, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος φτάνει τα 19 εκατοστά τόσο στις τετρακίνητες όσο και στις δικίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου.
Ισχυρότερο και με αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης επιστρέφει το Renault Clio RS στην έκδοση Τrophy. O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 220 αντί για 200 ίππους, η μέγιστη τιμή της ροπής έχει φτάσει τα 260 Nm ροπής, ενώ και το όριο λειτουργίας του κινητήρα αυξήθηκε από τις 6.500 στις 6.800 σ.α.λ. Παράλληλα, το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει μειώσει τον χρόνο που απαιτείται για τις αλλαγές ταχυτήτων έως και 50%, ενώ νέες είναι οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις