Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Opel

Opel

Πάνοπλη η παρουσία της Opel στην 65η έκθεση της Φρανκφούρτης όπου παρουσιάζει την ανανεωμένη γκάμα του Insignia συμπεριλαμβανομένης της κορυφαίας OPC έκδοσης, αλλά και της νέας προσθήκης αμαξώματος, στην γκάμα, Country Tourer. Παράλληλα, σε παγκόσμια πρώτη, ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο των Γερμανών αναλαμβάνει να συστήσει στο κοινό τη νέα αισθητική της γερμανικής φίρμας, ενώ δεν […]

Πάνοπλη η παρουσία της Opel στην 65η έκθεση της Φρανκφούρτης όπου παρουσιάζει την ανανεωμένη γκάμα του Insignia συμπεριλαμβανομένης της κορυφαίας OPC έκδοσης, αλλά και της νέας προσθήκης αμαξώματος, στην γκάμα, Country Tourer.

Παράλληλα, σε παγκόσμια πρώτη, ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο των Γερμανών αναλαμβάνει να συστήσει στο κοινό τη νέα αισθητική της γερμανικής φίρμας, ενώ δεν λείπει και το Adam το οποίο παρουσιάζεται σε δύο νέες εξοπλιστικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής με tirage 2.000 μονάδων και οι οποίες ξεχωρίζουν για τις δυνατότητες διασύνδεσής τους με συσκευές της Apple.

Πέρα από τις παραπάνω εκδόσεις Black Link και White Link οι οποίες διαθέτουν το σύστημα infotainment IntelliLink με οθόνη αφής επτά ιντσών σε συνδυασμό με το Siri Eyes Free που επιτρέπει την πρόσβαση στη βιβλιοθήκη των iTunes, στην ατζέντα και την αποστολή γραπτών μηνυμάτων iMessage μέσω φωνητικών εντολών, το αστικό μοντέλο προσθέτει στην γκάμα του μια νέα έκδοση κινητήρα η οποία εξοπλίζεται με ένα νέο turbo τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο ισχύος 115 ίππων και 166 Νm ροπής. Η αντίστοιχη έκδοση του Opel Adam 1.0 SIDI Turbo υπόσχεται 20% περισσότερη αποδοτικότητα από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων.

Ο ίδιος κινητήρας εξοπλίζει και το Monza Concept, το πρωτότυπο προπομπό του νέου σχεδιαστικού προσανατολισμού της Opel, σε μια ωστόσο, τροποποποιημένη εκδοχή που, που λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG). Το παραπάνω σύνολο λειτουργεί ως γεννήτρια αναπληρώνοντας την ενέργεια των μπαταριών που τροφοδοτούν ένα ηλεκτρικό μοτέρ το κύριο κινητήριο σύνολο του Monza.

Σε ό,τι αφορά τη νέα αισθητική του Monza Concept, σύμφωνα με την ανακοίνωση της φίρμας, απηχεί ως μοτίβο «τα κύματα του ωκεανού που σκάνε στην παραλία» διαμορφώνοντας έτσι την ρέουσα αισθητική του γερμανικού πρωτοτύπου με μήκος 4,69 μέτρων.

Με ύψος 1,31 μέτρα, ο χώρος του θαλάμου επιβατών του Monza είναι κατά περίπου 15 εκατοστά χαμηλότερος από το μέσο όρο των συμβατικών αυτοκινήτων, ωστόσο, σύμφωνα με την Opel, ακόμα και έτσι, η τετραθέσια καμπίνα είναι ισάξια σε χώρους ενός μεσαίου αυτοκινήτου και καταφέρνει να είναι γενναιόδωρη καθ’ύψος για τους επιβάτες της.

Παράλληλα, η πρόσβαση στο θάλαμο πραγματοποιείται πολύ εύκολα χάρη στις “gullwing” πόρτες, ενώ το γερμανικό concept διαθέτει και έναν γενναιόδωρο χώρο αποσκευών 500 λίτρων.

Μένοντας στο εσωτερικό, το Monza Concept, αντί των συνήθων οθονών, μετατρέπει το ταμπλό του σε μια πολυχρηστική οθόνη η οποία εκτείνεται από πόρτα σε πόρτα με τη συνδρομή 18 LED.

Ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει τις ενδείξεις και να χειριστεί τα συστήματα του αυτοκινήτου μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι και φωνητικών εντολών.

Στο περίπτερο της γερμανικής φίρμας βρίσκεται επίσης σύσσωμη η γκάμα της ανανεωμένης ναυαρχίδας της Opel με αιχμή του δόρατος την κορυφαία OPC έκδοση. Παράλληλα με την απαραίτητη σχεδιαστική ανανέωση το Insignia που είναι διαθέσιμο σε τετράθυρη, πεντάθυρη Sports Tourer και πλέον στην πιο περιπετειώδη, Coutry Tourer έκδοση διαθέτει και την τελευταία εκδοχή του συστήματος infotainment της Opel.

Βελτιώσεις έχουν υλοποιηθεί και στην γκάμα των κινητήρων όπου ξεχωρίζει ο δίλιτρος diesel κινητήρας 2,0 λίτρων σε εκδοχές των 120 και 140 ίππων και ο οποίος στις τετράθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις του μοντέλου, σε συνδυασμό με σύστημα start/stop και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων εκλύει μόλις 99 γραμμ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Συνολικά, το γερμανικό μοντέλο είναι διαθέσιμο και στις τρεις εκδόσεις αμαξώματος τετράθυρη/πεντάθυρη και Sports Tourer με πέντε συν ένα κινητήρες περιλαμβάνοντας στην γκάμα του και μια υγραεριοκίνητη LPG έκδοση η οποία εξοπλίζεται με κινητήρα 1,4 λίτρων με απόδοση 140 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Το προφίλ των επιλογών για το γερμανικό μοντέλο συμπληρώνει η παρουσία στοιχείων όπως το σύστημα τετρακίνησης σε συνδυασμό με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που εξοπλίζει την κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση, ενώ, αναλόγως και την έκδοση κινητήρα, οι υποψήφιοι αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μηχανικού και αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.

Αναλυτικότερα σε ό,τι αφορά τους κινητήρες και τιμές, η βασική βενζινοκίνητη έκδοση του μοντέλου 1.4 Turbo Ecotec εξοπλίζεται με κινητήρα ισχύος 140 ίππων ο οποίος περιλαμβάνει Start&Stop και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Τις επιλογές βενζίνης συμπληρώνει η έκδοση 1.6 Τurbo Ecotec με ισχύ 170 ίππων η οποία διατίθεται προαιρετικά με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η γκάμα πετρελαίου ξεκινά με την έκδοση 2.0 CDTI EcoFlex ισχύος 140 ίππων η οποία δίνει τη σκυτάλη στην έκδοση 2.0 CDTI Ecotec με απόδοση 163 ίππους και αυτόματο κιβώτιο.

Στην κορυφή της πετρελαιοκίνητης γκάμας, βρίσκεται η έκδοση 2.0 CDTi Biturbo Ecotec με ισχύ 195 ίππων η οποία προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο ισάριθμων σχέσεων σε συνδυασμό με τετρακίνηση.

Η νέα έκδοση αμαξώματος του Insignia Country Tourer η οποία διαχωρίζει εαυτόν από το Sports Tourer χάρη στα σκουρόχρωμα πλαστικά προστατευτικά του αμαξώματος, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και θα είναι διαθέσιμη σε τετρακίνητες εκδόσεις με κινητήρες 2,0 λίτρων βενζίνης και πετρελαίου με απόδοση 250 και 195 ίππων και 400 Nm ροπής.

Από την γκάμα δεν θα μπορούσε να λείπει και η ανανεωμένη εκδοχή της OPC έκδοσης.

Εκτός από τις αισθητικές παρεμβάσεις στο μπροστινό και το πίσω τμήμα σε συνδυασμό με κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που ανανεώνουν την εξωτερική του εμφάνιση, οι μηχανικοί της Opel έχουν προχωρήσει σε βελτιώσεις στο πλαίσιο, και στον πίσω άξονα, της κορυφαίας έκδοσης του Insignia, η οποία επιπλέον υπόσχεται λιγότερους κραδασμούς και θορύβους.

Παράλληλα, αναβαθμισμένο είναι και το λογισμικό του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, το οποίο σε συνδυασμό με τον αντίστοιχο αναβαθμισμένο λογισμικό που παραμετροποιεί την απόσβεση από τα αμορτισέρ υπόσχεται βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά καθώς και την μείωση των φαινομένων υποστροφής.

Στην καρδιά του Insignia OPC παραμένει ο γνωστός V6 των 2,8 λίτρων με απόδοση 325 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή του συστήματος Haldex και σε συνεργασία με ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το Insignia OPC ολοκληρώνει την διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 250 χλμ. με τη συνδρομή του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το καινούριο τιμόνι, τα Recaro καθίσματα, o νέος επιλογέας της αυτόματης έκδοσης καθώς και μία νέα οθόνη οχτώ ιντσών όπου συγκεντρώνονται όλες οι ενδείξεις της κεντρικής κονσόλας.

Ν.Κ.

auto.in.gr

Sports in

«Κοκκινίζει» το «Βίλα Παρκ»: Πόσα εισιτήρια θα πάρει ο Ολυμπιακός…

Τα εισιτήρια που θα πάρει ο Ολυμπιακός για τον εκτός έδρας ημιτελικό με την Άστον Βίλα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024