Στoν όμιλο Toyota o θρόνος των παγκόσμιων πωλήσεων το 2012
Η -ιαπωνική- αυτοκρατορία αντεπιτίθεται καταλαμβάνοντας και πάλι το Νο1 των παγκόσμιων πωλήσεων το οποίο κατέχει από το 2009, με μια μικρή ανάπαυλα το 2011.
Spotlight
-
Η ελληνική παραλία σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής – Ένα εντυπωσιακό βίντεο από ψηλά
-
Κακή εξέλιξη με τον ιό H5N1 - Εντοπίστηκε σε αγελαδινό γάλα
-
Καθηγητής του Χάρβαρντ: «Απεχθάνομαι το ιρανικό καθεστώς, αλλά έχει δίκιο – Ένοχες οι ΗΠΑ»
-
Υποψήφια του Μελανσόν στις ευρωεκλογές, καλείται να ζητήσει «συγγνώμη για τρομοκρατία» - Τι της αποδίδουν;
Ο τίτλος του Νο1 των παγκόσμιων πωλήσεων, επέστρεψε στον ιαπωνικό όμιλο για τη χρονιά που πέρασε, καθώς η Toyota κατάφερε να ξεπεράσει τους άλλους δύο διεκδικητές, GM και VW.
Αναλυτικά, ο όμιλος Toyota συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών Hino Motors και Daihatsu, αύξησε τις πωλήσεις του κατά 23% το 2012, φτάνοντας το μέγεθος ρεκόρ των 9,75 εκατομμυρίων μονάδων.
Οι «αντίπαλοι» περιορίστηκαν σε 9,29 εκατομμύρια μονάδες –όμιλος GM- και σε 9,07 εκατομμύρια – όμιλος VW- και στις θέσεις 2 και 3 της παγκόσμιας κατάταξης, αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά τον Ιάπωνα πρωταθλητή, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το κύριο μερίδιο ευθύνης για την επιτυχία του φέρει η αμερικανική αγορά.
Εκεί, ο ιαπωνικός όμιλος αύξησε το μερίδιο αγοράς του σε 14,4% -από 12,9% το 2011- μειώνοντας ακόμα περισσότερο την απόσταση από το αντίστοιχο ποσοστό της GM (17,9%) και στην έδρα της.
Σε απόλυτα μεγέθη, οι πωλήσεις αυτοκινήτων με το σήμα Toyota, Lexus και Scion στις ΗΠΑ σημείωσαν αύξηση 27%, αθροίζοντας σε 2,08 εκατομμύρια μονάδες.
Εξίσου εντυπωσιακά ήταν και τα εντός έδρας μεγέθη του ομίλου Toyota που, στην Ιαπωνία διέθεσε το 2012, 2,41 εκατομμύρια μονάδες, επίδοση αυξημένη κατά 35% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις του ιαπωνικού ομίλου σημείωσαν επίσης αύξηση αν και μικρή, δεδομένων και των συνθηκών. Για την ακρίβεια ο όμιλος Toyota αύξησε τις πωλήσεις του στη γηραιά ήπειρο κατά 2%, φτάνοντας τις 837.969 μονάδες, χάρη κυρίως στην ζήτηση για υβριδικά μοντέλα.
Μόνη απώλεια του ομίλου Toyota για το 2012, ήταν η αγορά της Κίνας όπου οι πωλήσεις του σημείωσαν συρρίκνωση με φόντο τη διαμάχη Ιαπωνίας-Κίνας για σύμπλεγμα νησιών.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις