Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
S. Winkelmann - M. Regianni: Οι άνθρωποι πίσω από την Lamborghini Urus

S. Winkelmann – M. Regianni: Οι άνθρωποι πίσω από την Lamborghini Urus

Στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την απόφαση δημιουργίας της Urus -τον Stephan Winkelmann, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Lamborghini και τον Maurizio Reggiani επικεφαλής του τομέα έρευνας και εξέλιξης της φίρμας. Οι δυο τους αποκάλυψαν γιατί έχει νόημα η κατασκευή ενός SUV και πώς αυτό θα είναι εξίσου Lamborghini με μια Aventador ή μία Gallardo.

Michael Taylor

Είναι απαραίτητο ένα τρίτο μοντέλο στη γκάμα σας;

Stephan Winkelmann: Η αγορά των αυτοκινήτων με ισχύ 400+ ίππων που κοστίζουν περισσότερο από 100.000 ευρώ είναι «κυκλική» και πολύ ευαίσθητη στις διακυμάνσεις της οικονομίας. Θέλουμε λοιπόν το μέλλον μας να έχει ένα μοντέλο που να αντισταθμίζει τα «σκαμπανεβάσματα» στη ζωή της φίρμας.

Η Urus θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα από και για την Lamborghini ή θα αξιοποιήσει κάποιο μηχανικό σύνολο του ομίλου VW;

Maurizio Reggiani: Θα μπορούσαμε να αναζητούμε κινητήρα στις τάξεις του ομίλου VW, ωστόσο δεδομένου ότι αποτελούμε και εμείς μέρος αυτού, πρόκειται για ένα πολύ ευαίσθητο ζήτημα. Προς το παρόν, αυτό που έχει περισσότερη σημασία είναι να δούμε τι γίνεται με τη διαδικασία εξέλιξης καθώς θα μεσολαβήσουν τέσσερα-πέντε χρόνια μέχρι να έχουμε κάτι για να πουλήσουμε.

Πώς θα διασφαλίσετε ότι το νέο σας μοντέλο θα παραμείνει μια Lamborghini;

S.W: Στοιχεία όπως τα οδηγικά χαρακτηριστικά, το συναίσθημα και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχουν περισσότερη σημασία για εμάς σε αυτήν την κατηγορία από την τελική ταχύτητα και πιστεύω ότι αυτό αποτελεί μια απόπειρα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Σε ποια τεχνάσματα θα καταφύγετε προκειμένου να διασφαλίσετε ότι η Urus θα έχει την απαιτούμενη συμπεριφορά στο δρόμο;

Μ.R: Το σημαντικότερο για εμάς είναι τα οδηγικά της χαρακτηριστικά τα οποία γενικώς συναρτώνται από το βάρος και την ισχύ και ειδικότερα από τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα από την μπροστινή ανάρτηση. Αυτή εξασφαλίζει την ευελιξία, την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και την σωστή αίσθηση. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σας πω…

Μπορεί η Urus να περάσει στην παραγωγή χωρίς να αποξενώσει εκείνους τους πελάτες σας που εμμένουν στην «καθαρότητα» των sports cars;

S.W: Πρέπει να διευρύνουμε τη βάση των πελατών μας, άλλωστε η ιστορία της Lamborghini δεν αφορά μόνο coupe μοντέλα. Aν σκεφτείτε τη Miura με τα δεδομένα του σήμερα, δείχνει περισσότερο σαν GT και λιγότερο σαν supe sportscar. Επίσης μοντέλα όπως η Espada ή το LM002 αποδεικνύουν ότι είμαστε μια εταιρεία που δεν έχει ασχοληθεί μόνο με sports cars.

Με μια προσεκτική ματιά στις αναλογίες του αυτοκινήτου -στην βάση του παρμπρίζ και στο μπροστινό τμήμα για παράδειγμα- διαπιστώνει κανείς ότι η ίση κατανομή του βάρους δεν μπορεί να είναι απολύτως εφικτή. Ή μήπως είναι;


M.R : Αν με ρωτάτε τι είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί, μάλλον η κατανομή του βάρους στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι 55/45. Ωστόσο αυτό που θα προσπαθήσουμε, θα είναι να κατανείμουμε περισσότερο βάρος στο πίσω τμήμα.

Auto Express

Sports in

«Βόμβα» του ESPN για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο!

Ρεπορτάζ που… ταράζει τα νερά για Γιάννη Αντετοκούνμπο και Μιλγουόκι Μπακς

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024