Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
H Βίκυ Παπαδοπούλου για τις υποχωρήσεις που απαιτεί η τέχνη και για το «Τανγκό των Χριστουγέννων»

H Βίκυ Παπαδοπούλου για τις υποχωρήσεις που απαιτεί η τέχνη και για το «Τανγκό των Χριστουγέννων»

Η Βίκυ Παπαδοπούλου τρέχει. Τα πρωινά πρόβες για την παράσταση «La Ultima Noche ή οι Καρχαρίες», τα απογεύματα σε φωτογραφίσεις και συνεντεύξεις για το Τανγκό των Χριστουγέννων. Στο σπίτι την περιμένει υπομονετικά η σκυλίτσα της. «Αναρωτιέμαι πώς θα τα προλάβαινα όλα, εάν είχα παιδί» λέει. Παρά το τρέξιμο, η δουλειά της την κάνει ευτυχισμένη και η ίδια βρίσκεται σε πολύ δημιουργική φάση. Το μαρτυρά και το χαμόγελο στο πρόσωπο της που φωτίζει και τον χώρο γύρω της. Είναι έτοιμη να κάνει θυσίες για να κάνει αυτό που αγαπά. Το παραδέχεται, άλλωστε και η ίδια: «Πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις για να κάνεις τέχνη» λέει σε συνέντευξή της στο in.gr.

Η Βίκυ Παπαδοπούλου τρέχει. Τα πρωινά πρόβες για την παράσταση «La Ultima Noche ή οι Καρχαρίες», τα απογεύματα σε φωτογραφίσεις και συνεντεύξεις για το Τανγκό των Χριστουγέννων. Στο σπίτι την περιμένει υπομονετικά η σκυλίτσα της. «Αναρωτιέμαι πώς θα τα προλάβαινα όλα, εάν είχα παιδί» λέει. Παρά το τρέξιμο, η δουλειά της την κάνει ευτυχισμένη και η ίδια βρίσκεται σε πολύ δημιουργική φάση. Το μαρτυρά και το χαμόγελο στο πρόσωπο της που φωτίζει και τον χώρο γύρω της. Είναι έτοιμη να κάνει θυσίες για να κάνει αυτό που αγαπά. Το παραδέχεται, άλλωστε και η ίδια: «Πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις για να κάνεις τέχνη» λέει σε συνέντευξή της στο in.gr.

Για τον χαρακτήρα της Ζωής στο Τανγκό των Χριστουγέννων

«Είναι ένα νέο κορίτσι που έχει μικροπαντρευτεί και καλοπαντρευτεί. Είναι, όμως, σε έναν γάμο που δεν την αφορά πια, έχει βαλτώσει και πιστεύει ότι με τη μετάθεση του άνδρα της στην Αθήνα θα αλλάξει η ζωή της προς το καλύτερο. Πρόκειται για ένα πλάσμα αρκετά εσωστρεφές, σκληρό, μια αέρινη φιγούρα. Η Ζωή ψάχνει την ευτυχία, όπως όλοι μας. Το ότι καλοπαντρεύτηκε, δεν σημαίνει ότι ερωτεύτηκε. Συνήθως αυτό που μας κάνει ευτυχισμένες τις γυναίκες είναι να ζήσουμε τον έρωτά μας. Η Ζωή αυτό δεν το έζησε και κάποια στιγμή είχε ανάγκη αυτό το συναίσθημα».

Για το πώς προέκυψε η συμμετοχή της στην ταινία

«Όταν με φώναξαν για κάστινγκ μου έδωσαν δύο σκηνές να διαβάσω με τον κύριο Μπέζο. Περιέργως, μόνο από αυτές τις δύο σκηνές (και χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλίο) γοητεύτηκα. Μετά, πήρα το βιβλίο και το διάβασα. Μου άρεσε πάρα πολύ ο ρόλος της Ζωής και είπα ότι αυτόν τον ρόλο θέλω να τον κάνω. Όταν με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι θα συμμετέχω στην ταινία ήμουν τρισευτυχισμένη».

Για τα κοινά σημεία με τον χαρακτήρα

«Τον ρόλο τον χτίζουμε εμείς μέσα από μας. Το πόσο σκληρή είναι η Ζωή σε σχέση με τον άνδρα της, είναι κάτι που πιστεύω ότι συμβαίνει σε όλες τις γυναίκες που είμαστε κουρασμένες σε μια σχέση. Είναι ένα χαρακτηριστικό που το αναγνωρίζω. Το ότι η Ζωή είναι μελαγχολική, είναι κάτι που το έχω και εγώ αρκετά. Ό,τι βλέπεις στην ταινία από τη Ζωή είναι πράγματα που έχω κι εγώ μέσα μου».

Για το ελληνικό σινεμά

«Παρακολουθώ ελληνικό σινεμά. Θεωρώ ότι το ελληνικό σινεμά σε περιόδους κρίσης ανθίζει. Αυτό είναι κάτι που το έχουμε δει και στο παρελθόν. Δεν χρειάζονται πολλά χρήματα για να γίνουν καλές ταινίες, χρειάζεται όρεξη, διάθεση και αγάπη για τον κινηματογράφο. Έχουμε δει με πολύ λίγα μέσα να γίνονται πολύ καλές ταινίες, και ελληνικές και ξένες. Καλό σενάριο να υπάρχει και αγάπη από τους συντελεστές της. Το πώς εξελίσσεται το ελληνικό σινεμά φάνηκε και από το ότι η ταινία του Λάνθιμου πήγε στα Όσκαρ. Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει αυτού του είδους το αφηγηματικό-«αυτιστικό», θα έλεγα, σινεμά, αλλά αναγνωρίζεται διεθνώς. Μια από τις ταινίες που είδα και μου άρεσε πολύ ήταν ο Άδικος Κόσμος, μια παράξενη ιστορία που ο σκηνοθέτης αφηγείται πολύ απλά. Έχει εξαιρετικές ερμηνείες και από τον Αντ.Καφετζόπουλο και από τη Θ.Τζίμου και από τον Χρ.Στέργιογλου».

Για το πώς επιβιώνει στη σύγχρονη εποχή ένας νέος ηθοποιός

«Όταν τα πράγματα δεν μας έρχονται, πηγαίνουμε εμείς και τα κυνηγάμε. Δεν χρειάζεται να περιμένω στην πόρτα μου να έρθουν να μου χτυπήσουν. Σίγουρα δεν έχουμε τα χρήματα για να ζούμε όπως ζούσαμε κάποτε. Η τέχνη όμως γίνεται και χωρίς χρήματα. Μπορείς να κάνεις τέχνη παίρνοντας ελάχιστα χρήματα. Οι εποχές είναι δύσκολες και πρέπει, βέβαια, και να επιβιώσεις, αλλά πρέπει να κάνεις υποχωρήσεις για να κάνεις τέχνη. Κι εγώ το αγαπάω τόσο αυτό που κάνω που δεν θέλω να το παρατήσω, επειδή δεν μου αποφέρει χρήματα. Θα κάνω και κάτι άλλο ταυτόχρονα που μπορεί να μην έχει καμία σχέση. Πάντως, δεν θέλω να σταματήσω.

Για την Αθήνα

«Η ζωή στην Αθήνα έχει γίνει πλέον ανυπόφορη. Πάντοτε ήταν δύσκολη και τώρα είναι ακόμα δυσκολότερη. Κάποια στιγμή εθίζεσαι σε αυτό, το συνηθίζεις και το ξεπερνάς. Μαθαίνεις πώς να ξεπερνάς τα εμπόδια για να φτάσεις στη δουλειά σου, πώς να κρατήσεις την ψυχραιμία σου, πώς να είσαι καλοδιάθετος . Έχεις εξασκηθεί, και μέρα με τη μέρα μπορείς να ανέχεσαι περισσότερα πράγματα. Δεν λέω ότι είναι καλό αυτό, καλό είναι να αντιδρούμε σε αυτά που μας συμβαίνουν. Αλλά πρέπει να κρατάμε και την ψυχική μας ηρεμία. Εγώ εκεί προσπαθώ να εξασκούμαι καθημερινά. Δεν τα έχω καταφέρει ακόμα πολύ καλά, αλλά ελπίζω να τα καταφέρω».

Για το ενδεχόμενο να φύγει από την Αθήνα

«Να φύγω στο εξωτερικό για να κάνω καριέρα, θεωρώ ότι είναι πολύ αργά. Πιστεύω ότι αυτό πρέπει να το κάνει κανείς στα 18 του, με το που τελειώνει το σχολείο. Υπάρχει τεράστια προσφορά έξω, πρέπει να το έχεις βάλει στόχο από πολύ μικρός. Το να φύγω από την Αθήνα το σκέφτομαι ως ενδεχόμενο, αλλά όχι ακόμα. Τώρα είμαι σε μια φάση δημιουργικότητας που είναι πιο εύκολο να κάνω πράγματα εδώ, να τα κυνηγάω από κοντά. Αν φύγω εκτός Αθηνών θα είναι πιο δύσκολο και δεν ξέρω αν θα είμαι ευτυχισμένη. Στο μέλλον το σκέφτομαι, όταν θα έχω «γεμίσει» από τα πράγματα που θέλω να κάνω».

Για τις παραστάσεις που πρωταγωνιστεί

«Στο υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης θα ανεβάσουμε (από τα μέσα Ιανουαρίου) την Μέθοδο Γκρόνχολμ για πέμπτη χρονιά, σε σκηνοθεσία Διαγόρα Χρονόπουλου με τον Γ.Καραμίχο, τον Π.Λαγούτη, τον Χρ.Σαπουντζή. Το άλλο είναι στο θέατρο Αργώ (ξεκινά 13 Ιανουαρίου). Λέγεται La Ultima Noche ή Οι Καρχαρίες και είναι γραμμένο από τον Θανάση Τριαρίδη, έναν σύγχρονο Έλληνα συγγραφέα. Αν και είναι το πρώτο του θεατρικό, πρόκειται για ένα πολύ καλογραμμένο έργο. Παίζουμε με τον Λαέρτη Βασιλείου. Επικεντρώνεται σε ένα ζευγάρι που αντιμετωπίζει ένα ερωτικό και ένα σεξουαλικό αδιέξοδο. Δεν έχει κάνει ποτέ έρωτα και καταφεύγει σε ένα παιχνίδι, προκειμένου να έρθει σε σεξουαλική επαφή. Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από μία ταινία, στην οποία η εταιρεία υποβρυχίων καταδύσεων ξεχνάει δύο ανθρώπους στον ωκεανό και περιμένουν να τους βρουν και φοβούνται μήπως έρθουν οι καρχαρίες και τους φάνε».

Αγγελική Στελλάκη

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

«Τελικός» για Παναθηναϊκό στην Μπολόνια και στο… βάθος ντέρμπι «αιωνίων»

Ο Παναθηναϊκός φιλοξενείται (29/3, 21:30) στην έδρα της Βίρτους Μπολόνια για την 32η αγωνιστική της Euroleague με στόχο να διατηρηθεί στην τετράδα και να συνεχίσει στην διεκδίκηση της δεύτερης θέσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024