Εκτύπωση

Πως θα ελέγχετε το λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας online

Δημοσίευση: 10 Νοε. 2011 14:29   Τελευταία ενημέρωση: 16 Νοε. 2011 14:33

Cosmote, Vodafone και Wind παρέχουν διαδικτυακές υπηρεσίες ενημέρωσης για το λογαριασμό που εκδίδουν. Όλες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σας προτρέπουν να εγγραφείτε στην αντίστοιχη υπηρεσία, αφού προηγουμένως προσκομίσετε τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά σαςΔιαβάστε όλες τις λεπτομέρειες.

Συνδρομητές Cosmote


Μέσω της υπηρεσίας COSMOTE e-Bill, αποκτάτε ηλεκτρονική πρόσβαση στον λογαριασμό σας μέσω Internet (επίσημη ιστοσελίδα COSMOTE). Πιο συγκεκριμένα:

Για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία e-Βill αρκεί να εγγραφείτε στο COSMOTE Web Portal. Μετά την εγγραφή θα σας δοθεί username και password για τη χρήση του portal γενικά, μέρος του οποίου είναι και η υπηρεσία COSMOTE e-Bill.

Επίσης, μπορείτε να στείλετε ενυπόγραφο αίτημα, στον αριθμό φαξ 210 2518080, με φωτοαντίγραφο δύο όψεων της αστυνομικής σας ταυτότητας, το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το email σας.

Η Cosmote ανταποκρίθηκε σε σχετικό αίτημά μας και διευκρινίζει τα εξής:

Αίσθηση του υπολοίπου του χρόνου ομιλίας/sms/MB του προγράμματος του μπορεί να έχει με την υπηρεσία Έλεγχος Υπολοίπου (ΕΥ) και το μήνυμα Λ (Λογαριασμός) στο 1256.

Συγκεκριμένα, η COSMOTE προσφέρει την υπηρεσία Έλεγχος Υπολοίπου για να ξέρουν οι συνδρομητές ανά πάσα στιγμή το υπόλοιπο της δωρεάν ενσωματωμένης χρήσης του προγράμματός τους. Πιο αναλυτικά, η υπηρεσία «Έλεγχος Υπολοίπου» ενημερώνει μέσω γραπτού μηνύματος, για:

Ο συνδρομητής στέλνει ο συνδρομητής δωρεάν το μήνυμα «1» στο 1256.

Επίσης, στέλνοντας Λ στο 1256 μπορεί ανά πάσα στιγμή να μάθει το ποσό του λογαριασμού του Συμβολαίου ή του ΚαρτοΣυμβολαίου του.

Συνδρομητές Vodafone

Εαν δείτε στο λογαριασμό σας μηνύματα από 5ψήφιους αριθμούς που σας χρεώνουν, θα πρέπει να καλέσετε στο 13830, ώστε να ελεγχθεί σε ποια εταιρία ανήκουν και να λάβετε πληροφορίες για τον τρόπο απενεργοποίησης τους.

Η Vodafone διευκρινίζει στο tech.in.gr τα εξής:

Με την εγγραφή σας στο My account, μ’ ένα κλικ βλέπετε το λογαριασμό σας με πλήρη ανάλυση κλήσεων. Στο Μy account θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερο έλεγχο του λογαριασμού σας. Πιο συγκεκριμένα, με ένα κλικ στο www.vodafone.gr έχετε:

Η εγγραφή στο My Account είναι πολύ απλή και δωρεάν, είτε με επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα www.vodafone.gr/myaccount, είτε με επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα Vodafone. Με την εγγραφή σας θα δημιουργήσετε Username και Password που θα σας ζητείται κάθε φορά που επισκέπτεστε το My account προκειμένου στο χώρο αυτό να έχετε μόνο εσείς πρόσβαση. Επιπλέον, οι χρήστες του My account θα λαμβάνουν ενημερωτικό SMS και e-mail  μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός τους με το συνολικό οφειλόμενο ποσό, την ημερομηνία έκδοσης του τελευταίου λογαριασμού αλλά και τον αριθμό μητρώου συνδρομητή, και απευθείας link για να τον κατεβάσετε σε excel ή pdf

Η Vodafone παρέχει επιπλέον την υπηρεσία «Vodafone Έλεγχος κόστους», ώστε οι συνδρομητές των προγραμμάτων ομιλίας Vodafone Unlimited και Vodafone Οικονομικά αλλά και των προγραμμάτων Vodafone Mobile Broadband να ενημερώνεστε αυτόματα και εντελώς δωρεάν με ενημερωτικό SMS όταν φτάνετε στο 80% του χρόνου ομιλίας και του Mobile Internet του προγράμματός σας.

Εάν θέλετε να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή το υπόλοιπο της ενσωματωμένης χρήσης του προγράμματός σας προς άλλα δίκτυα, μπορείτε να ενημερώνεστε με δωρεάν κλήση ή κενό μήνυμα στον αριθμό 1284.
Πιο αναλυτικά, με την υπηρεσία αυτή η Vodafone ενημερώνει, για τα εξής:
Συνδρομητές WIND

Η υπηρεσία WIND e-Bill χαρακτηρίζεται ο πιο γρήγορος, εύκολος και ασφαλής τρόπος για να βλέπουν οι συνδρομητές της Wind και να αναλύουν μέσω Internet τον λογαριασμό τους.

Χρειάζεστε:

Οποιαδήποτε αντίρρηση, σχετική με τις χρεώσεις του λογαριασμού σας, πρέπει να τη γνωστοποιήσετε εγγράφως εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών απαντά στον αριθμό 210 5100101 ή 210 5100106 ή με e-mail στην ηλεκρονική διεύθυνση: CustomerCareFixed (ατ) wind.com.gr

Η Wind επίσης μας παραχώρησε αναλυτικές οδηγίες, σύμφωνα με τις οποίες, οι τρόποι ενημέρωσης για ιδιώτες συνδρομητές είναι:

In.gr Τεχνολογία