Εκτύπωση

Γράφει ο Ζαφείρης Γιαννόπουλος

Συμβουλές για να μη στριφογυρνάτε στο κρεβάτι...

Δημοσίευση: 12 Φεβ. 2011 15:41   Τελευταία ενημέρωση: 12 Μαρ. 2011 12:05

Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε; Μη μετράτε πρόβατα, δεν βοηθά ιδιαίτερα, τονίζουν οι επιστήμονες, αλλά αναζητήστε μεθόδους χαλάρωσης και ηρεμία. Εμείς παραθέτουμε μερικές απλές συμβουλές, για να έχετε έναν καλύτερο ύπνο και να νιώθετε το πρωί ξεκούραστοι και σε εγρήγορση.

Διαμορφώστε το δωμάτιό σας

Προσοχή στη διατροφή

Κοιμηθείτε τις σωστές ώρες

Ασκηθείτε τη σωστή ώρα

Αν προσπαθείτε να βελτιώσετε τον ύπνο σας, ενδείκνυται να ασκείστε το απόγευμα. Αποφύγετε τις βραδινές ώρες, διότι θα δυσκολευτείτε να αποκοιμηθείτε.

Φάρμακα

Μην παίρνετε κάποιο υπνωτικό, εάν δεν σας το έχει χορηγήσει ο γιατρός σας. Εάν αυτός κρίνει απαραίτητη τη λήψη του, χρειάζεται να τον ενημερώσετε για άλλα φάρμακα που ενδεχομένως παίρνετε.

Χρησιμοποιήστε τη χαμηλότερη δοσολογία και ποτέ να μην αναμειγνύετε αλκοόλ με υπνωτικά χάπια.

Γενικά, ένα πολύ καλό 'φάρμακο' είναι ένα ζεστό ντους ή μπάνιο πριν κοιμηθείτε. Θα νιώσετε όμορφα και υπνηλία, επειδή έτσι χαλαρώνουν οι μύες από την ένταση.


health.in.gr