Το Google εποφθαλμιά και τις Διαφημίσεις με Εικαστικό
Πριν από λίγο καιρό, το Google έβγαλε από τα ταμεία του 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει μια από τις μεγαλύτερες (αν όχι τη μεγαλύτερη τότε) διαφημιστική εταιρεία του Διαδικτύου στον τομέα των λεγόμενων display ads, δηλαδή διαφημίσεων με βίντεο ή/και ήχο, ή εικόνα (banner και τα ρέστα). Το όνομα αυτής, DoubleClick. Τώρα, το Google […]
Spotlight
-
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ «παγώνει» την έκδοση βίζας σε άτομα που εμπλέκονται στο Predator
-
Καταδικάστηκε σε καταναγκαστική εργασία 5 ετών επειδή... είπε τη γνώμη του για τον πόλεμο στην Ουκρανία
-
Γιατί έρχεται τώρα η σειρά της Κίνας στην παγκόσμια πρωτοκαθεδρία
-
Μητσοτάκης και Ιερώνυμος δίνουν ξανά ραντεβού – Ο «πάγος» 2,5 μηνών, οι ακραίοι του κλήρου, οι συμβολισμοί
Πριν από λίγο καιρό, το Google έβγαλε από τα ταμεία του 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει μια από τις μεγαλύτερες (αν όχι τη μεγαλύτερη τότε) διαφημιστική εταιρεία του Διαδικτύου στον τομέα των λεγόμενων display ads, δηλαδή διαφημίσεων με βίντεο ή/και ήχο, ή εικόνα (banner και τα ρέστα). Το όνομα αυτής, DoubleClick.
Τώρα, το Google δηλώνει πανέτοιμο να αξιοποιήσει την πείρα και την εξειδίκευση της DoubleClick με την δική του επιτυχημένη συνταγή στον τομέα των διαφημίσεων κειμένου που προβάλλονται στα αποτελέσματα αναζήτησης (search ads). Θέλει δηλαδή να πάρει ένα μερίδιο από μια αγορά στην οποία διακινούνται ετησίως στις ΗΠΑ 7,5 δισεκατομμυριάκια, παρά το γεγονός ότι ήδη γεύεται τη μερίδα του λέοντος από την άλλη διαφημιστική πίτα του Διαδικτύου στη χώρα στην οποία γυρνοβολάνε κάθε χρόνο 10,5 δισεκατομμυριούλια (τα νούμερα σύμφωνα με την IAB).
Το μόνο που απομένει είναι να δούμε ποια φοβερή ιδέα έχει πάλι το Google.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις