Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η L' Oreal στις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως

Η L’ Oreal στις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως

...

Η L’Oréal, η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, αναγνωρίστηκε ως μια από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018 (2018 World’s Most Ethical Companies) από το Ινστιτούτο Ethisphere, τον κορυφαίο και διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα που καθορίζει και προωθεί τα πρότυπα ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών.

Η L’Oréal διακρίνεται για 9η φορά και είναι μία εκ των τριών εταιρειών στη βιομηχανία της Υγείας και Ομορφιάς, που δίνουν τόσο μεγάλη έμφαση στη δέσμευσή τους να ηγούνται με ακεραιότητα και να δίνουν προτεραιότητα στις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές.

“Η αξία μιας επιχείρησης δεν αποτιμάται μόνο από την οικονομική της απόδοση. Επειδή η L’Oréal ανέκαθεν επεδίωκε να είναι ηθική και υπεύθυνη εταιρεία, έχουμε τοποθετήσει την Ηθική στο επίκεντρο της στρατηγικής μας και των καθημερινών πρακτικών μας. Είναι αυτή η προσέγγιση που σήμερα αναγνωρίζεται από το Ινστιτούτο Ethisphere και αποτελεί πηγή υπερηφάνειας για όλους εμάς» δήλωσε ο Jean- Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal.

“Η κουλτούρα των εταιρειών ως προς την Hθική και την ακεραιότητα έχει γίνει ένα σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησής τους. Το «νόμισμα» με το οποίο αποτιμάται η Hθική είναι η εμπιστοσύνη. Η βιώσιμη ανάπτυξή μας βασίζεται στις θεμελιώδεις Ηθικές Αρχές της L’Oréal: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια”, δήλωσε ο Emmanuel Lulin, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal.

Το 2018, διακρίθηκαν 135 εταιρείες, οι οποίες προέρχονται από 23 χώρες και 57 τομείς της βιομηχανίας. Οι εταιρείες που αναδείχθηκαν φέτος, είχαν βαθμολογίες-ρεκόρ στην αλληλεπίδρασή τους με τα ενδιαφερόμενα κοινά και τις κοινότητές τους ανά τον κόσμο. Η βελτίωση της κουλτούρας, η αυθεντική ηγεσία και η δέσμευση στη διαφάνεια, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη, αποτέλεσαν όλα προτεραιότητες για τις εταιρείες που διακρίθηκαν.

“Καθώς η συζήτηση σε παγκόσμιο επίπεδο άλλαξε δραματικά το 2017, μια πιο δυνατή φωνή έκανε την εμφάνισή της. Παγκόσμιοι οργανισμοί που λειτουργούν με έναν ευρύτερα αποδεκτό κανόνα δικαίου αποτελούν τώρα την ισχυρότερη δύναμη της κοινωνίας για τη βελτίωση των συνθηκών της ανθρωπότητας. Αυτή τη χρονιά είδαμε εταιρείες να βρίσκουν όλο και περισσότερο τη φωνή τους. Οι πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως (World’s Most Ethical Companies) ειδικότερα, συνέχισαν να παρουσιάζουν υποδειγματική ηγεσία”, εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Ethisphere, Τimothy Erblich. “Συγχαίρω όλους εσάς στην L’Oréal, για την αναγνώρισή σας για 9η φορά ως μια από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα”.

Ηθική και Απόδοση

Για ακόμη μία φορά, οι πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2018, απέδειξαν ότι η λειτουργία με ακεραιότητα οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές αποδόσεις. Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ethisphere, η έρευνα έδειξε, ότι, κατά την διαπραγμάτευσή τους στη χρηματιστηριακή αγορά, οι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στον κατάλογο των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως σημείωσαν εξαιρετική επίδοση στον Δείκτη Μεγάλων Κεφαλαίων των Η.Π.Α. (U.S. Large Cap Index) – κατά 10,72% για περισσότερο από πέντε χρόνια και κατά 4,88% για περισσότερο από τρία χρόνια. Το Ινστιτούτο Ethisphere αναφέρεται σε αυτό ως “Δείκτης Πριμοδότησης Ηθικής” (Ethics Premium).

Μεθοδολογία και Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση των πιο Ηθικών Εταιρειών Παγκοσμίως βασίζεται στο πλαίσιο Ethics Quotient™ (EQ – Ποσόστωση Ηθικής) του Ινστιτούτου Ethisphere, το οποίο προσφέρει ένα ποσοτικό τρόπο αξιολόγησης της απόδοσης μίας εταιρείας κατά τρόπο αντικειμενικό, σταθερό και τυποποιημένο. Οι πληροφορίες που συλλέγονται παρέχουν περισσότερο ένα ολοκληρωμένο δείγμα κριτηρίων θεμελιωδών ικανοτήτων, παρά όλες τις πτυχές που αφορούν την εταιρική διακυβέρνηση, ρίσκο, βιωσιμότητα, συμμόρφωση και ηθική. Η βαθμολόγηση γίνεται σε 5 βασικές κατηγορίες: πρόγραμμα ηθικής και συμμόρφωσης (35%), εταιρική κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα (20%), κουλτούρα ηθικής (20%), διακυβέρνηση (15%) και ηγεσία, καινοτομία και φήμη (10%). Όλες οι εταιρίες που συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης λαμβάνουν τα αποτελέσματά τους με τρόπο που τους παρέχει πολύτιμες πληροφορίες ως προς το πώς κατηγοριοποιούνται συγκριτικά με κορυφαίους οργανισμούς.

L’Oréal και Ηθική

Η συμπεριφορά μιας επιχείρησης είναι εξίσου σημαντική με την οικονομική της απόδοση ή την ποιότητα των προϊόντων της. Η L’Oréal αναπτύχθηκε στη βάση ισχυρών δεοντολογικών αρχών που υποστηρίζουν την ανάπτυξή της και συμβάλουν στην οικοδόμηση της φήμης της: Ακεραιότητα, Σεβασμός, Θάρρος και Διαφάνεια. Αυτές οι αρχές αποτελούν τη θεμελίωση των πολιτικών του Ομίλου όσον αφορά στη συμμόρφωση, την υπεύθυνη καινοτομία, την περιβαλλοντική διαχείριση, την κοινωνία και κοινωνική υπευθυνότητα και τη φιλανθρωπία. Η L’Oréal φιλοδοξεί να είναι μια υποδειγματική εταιρεία παγκοσμίως και να ενσωματώνει την ηθική στο επίκεντρο των επιχειρηματικών πρακτικών της.

Advertorial

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024