Tο φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι η #1 εταιρεία σε πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα

Σημαντική ενίσχυση στις πωλήσεις της παρουσίασε την τρέχουσα χρονιά (Ιανουάριος 2017 – Αύγουστος 2017) η ΧΗΤΟΣ ΑΒΒΕ, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Tο φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι η #1 εταιρεία σε πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα
in.gr audio player

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της *Nielsen το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι η #1 εταιρεία σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα στους επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%* για το οκτάμηνο του 2017.

 

Η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. είναι μια πρωτοπόρα, ελληνική βιομηχανία, από τις υγιέστερες και δυναμικά αναπτυσσόμενες της εγχώριας αγοράς.

Με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, κοινωνική δραστηριότητα, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ έχει επιτύχει να πρωταγωνιστεί στην εγχώρια αγορά εμφιαλωμένου νερού και να δραστηριοποιείται με μεγάλη επιτυχία στη διεθνή, με αυξανόμενες εξαγωγές και θετικές οικονομικές επιδόσεις.



Στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης και επένδυσης στην διεθνή αγορά, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, παρουσίασε το ελληνικό «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», εκπροσωπώντας την ανάδειξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας, στη μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών στον κόσμο, που πραγματοποιήθηκε στις 7-11 Οκτωβρίου στην Κολωνία της Γερμανίας.

Η Anuga αποτελεί τη σημαντικότερη επιχειρηματική και επικοινωνιακή πλατφόρμα για τον κλάδο και πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια. Φέτος η έκθεση συγκέντρωσε 7.400 εκθέτες από 107 χώρες, σε έναν χώρο περίπου 284 χιλ. τ.μ.

Σε σύνολο 165.000 επισκεπτών, επαγγελματίες και ιδιώτες, από 198 χώρες, σε ένα ιδιαίτερης αισθητικής και design περίπτερο που απέπνεε ελληνικότητα, η εταιρία από την Ήπειρο προέβαλε με μεγάλη επιτυχία την εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της, καθιστώντας το, ως ένα ακόμη αυθεντικό ελληνικό προϊόν στη συνείδηση των επισκεπτών.

Η συμμετοχή της στην Anuga ήταν στοχευμένη στην κατηγορία "Drinks", όπου ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, κατάφερε να αναδείξει τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στην παγκόσμια αγορά.

Έχοντας στόχο την προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προϊόντων του «φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ», η οποία μέχρι τώρα γνωρίζει ήδη αύξηση 40%, η συμμετοχή της εταιρείας στην έκθεση έδωσε τη δυνατότητα σε εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής και σε εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες, να γνωρίσουν το προϊόν και να ενισχυθεί η έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας.

Η παρουσία του ΖΑΓΟΡΙ σήμερα, μετρά 25 χώρες στον κόσμο, σε Ευρώπη, Αυστραλία, Η.Π.Α, Καναδά, Παναμά, Ρωσία, Αφρική, Κίνα κα.

Σκοπός της εταιρίας, στα πλαίσια της διαρκούς ανάπτυξης, είναι να συνεχιστούν δυναμικά οι εξαγωγές, διερευνώντας αγορές όπου το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή και τα Αραβικά Εμιράτα.

* Πηγή: The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).

Sponsored

14o
14%
meteorologos.gr

Θεσσαλονίκη