Υπέρ της απελευθέρωσης των οδικών εμπορευματικών μεταφορών τάσσεται το ΕΒΕΑ
Η κλειστή αγορά φορτηγών δημόσιας χρήσης κοστίζει ακριβά στον Έλληνα καταναλωτή, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στο περιβάλλον και στα οδικά ατυχήματα, δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κ.Μίχαλος. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της ΕΕ-15, που επιμένει να μη δίνει νέες άδειες κυκλοφορίας, τονίζει ακόμη το ΕΒΕΑ.
Spotlight
-
«Είχαν καταλάβει ότι είμαι ξύπνια αλλά...» - Ανατριχιαστική η κατάθεση της 12χρονης από τη Χαλκίδα
-
«Βόμβα» NYT: Οι ΗΠΑ δεν διαβίβασαν στη Ρωσία όλα τα στοιχεία για την τρομοκρατική επίθεση
-
Καρέ καρέ η δράση της 27χρονης που έκλεβε πορτοφόλια στο λεωφορείο - Πώς εγκλωβίστηκε από τον οδηγό
-
Κάτω από την βάση η Ελλάδα στην ποιότητα ζωής
93
Η κλειστή αγορά φορτηγών δημόσιας χρήσης (Δ.Χ.Φ.ΑΔ.Χ) κοστίζει ακριβά στον Έλληνα καταναλωτή, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στο περιβάλλον και στα οδικά ατυχήματα, δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κ.Μίχαλος με αφορμή την απεργία των ΔΧΦ.
Ο κ. Μίχαλος στη δήλωσή του αναφέρει ότι τα κράτη μέλη της ΕΕ έχουν ήδη προχωρήσει σε αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τον κλάδο οδικών μεταφορών, με βασικό μέτρο πολιτικής την κατάργηση των ποσοτικών περιορισμών στην είσοδο στο επάγγελμα του μεταφορέα.
«Η Ελλάδα συνεχίζει να είναι η μοναδική χώρα της ΕΕ των 15, η οποία επιμένει να μη δίνει νέες άδειες κυκλοφορίας ΔΧΦΑ και εφαρμόζει στις εγχώριες μεταφορές το σύστημα του αμφιοριακού κομίστρου».
«Τα πιο σημαντικά αποτελέσματα αυτής της οπισθοδρομικής πολιτικής είναι μεταξύ ότι η εν λόγω αγορά έχει διευρυνθεί σημαντικά παρουσιάζοντας μέση ετήσια αύξηση την περίοδο 1990-2000, 5,7% έναντι 3,8% στο σύνολο της ΕΕ-15, το μερίδιο των Ελλήνων μεταφορέων στις εθνικές μεταφορές να υποχωρεί σταδιακά από 84,4% σε 78,8% και η διατήρηση του υψηλού κόστους μεταφορών, πληθωρισμού και ανεργίας» ανέφερε ο κ. Μίχαλος.
Το ΕΒΕΑ καλεί την κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην προώθηση της σταδιακής απελευθέρωσης των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, γιατί αυτή η πολιτική εξυπηρετεί τα συμφέροντα του κοινωνικού συνόλου.
Επίσης, με δεδομένο ότι η συμμετοχή των επαγγελματικών φορτηγών σε θανατηφόρα ατυχήματα και σε σημαντική περιβαλλοντική επιβάρυνση έχει σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο, προτείνει σειρά συμπληρωματικών πολιτικών.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Νίκος Ανδρουλάκης: Η απιστία είναι διαφθορά κ. Καραμανλή, που έχετε το θράσος να το παίζετε και θύμα
- Η Gen Ζ παραδίδει μαθήματα μόδας: Ποιες τάσεις αξίζει να υιοθετήσουν οι μεγαλύτερες γενιές
- Μόσχα: Έχοντας εγκλωβιστεί στο Crocus City Hall την ώρα της επίθεσης, μια Ρωσίδα αποχαιρέτισε τους φίλους της
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις