Ενδιαφέρον από 16 εταιρείες για τους σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ και του ΟΛΘ
Αυξάνεται ο αριθμός των εταιρειών που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για την είσοδό τους στον ΟΛΠ και στον ΟΛΘ, καθώς από την ημέρα έναρξης της διαδικασίας τεύχη για τον διαγωνισμό του ΟΛΠ έχουν παραλάβει δέκα υποψήφιοι και έξι για τον διαγωνισμό του ΟΛΘ.
Spotlight
-
Παρ' ολίγον σύγκρουση αεροσκάφους που απογειώθηκε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με drone στα 9.600 πόδια
-
Καραμανλής: «Στη διάθεση των Αρχών», αλλά δεν ξεστομίζει τη λέξη προανακριτική
-
Βράβευση για φωτογραφία της δολοφονημένης Σάνι Λουκ δίπλα σε μαχητές της Χαμάς - «Είμαι αηδιασμένος και εξοργισμένος»
-
Στα 830 με 840 ευρώ ο κατώτατος μισθός – Οι τριετίες και τα επιδόματα [πίνακες]
27
Αυξάνεται ο αριθμός των εταιρειών που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για την είσοδό τους στον ΟΛΠ και στον ΟΛΘ, καθώς από την ημέρα έναρξης της διαδικασίας τεύχη για τον διαγωνισμό του ΟΛΠ έχουν παραλάβει δέκα υποψήφιοι και έξι για τον διαγωνισμό του ΟΛΘ.
Η καταληκτική ημερομηνία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος είναι η 18η Μαρτίου και, όπως επισημαίνει Το Βήμα, οι διαγωνισμοί είναι ξεκάθαρα πλειοδοτικοί, δηαλδή αυτός που θα αναλάβει τη διαχείριση των δύο τέρμιναλ θα είναι εκείνος που στην πρότασή του θα προσφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό επί του τζίρου που θα κάνει σε ετήσια βάση, το οποίο δεν μπορεί να είναι μικρότερο του 15%, έχοντας εκ των προτέρων δεσμευθεί για συγκεκριμένο μεταφορτωτικό έργο.
Ανεξάρτητα από το αν ο ιδιώτης επιτύχει τον στόχο για την ετήσια διακίνηση κοντέινερ, θα πρέπει να να καταβάλει το ποσοστό για το οποίο έχει δεσμευθεί για τον αριθμό κοντέινερ που έχει δεσμευθεί.
Επιπλέον, θα πρέπει να προκαταβάλλει κάθε αρχή του έτους το 70% του συνολικού ποσού που θα προκύπτει από τον συνυπολογισμό αυτών των δύο παραπάνω παραμέτρων, ενώ το υπόλοιπο 30% θα καταβάλλεται τμηματικά.
Τα σημεία των δύο διαγωνισμών που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους υποψήφιους «μνηστήρες» είναι εκείνα τα οποία αφορούν στο χρόνο ενεργοποίησης της σύμβασης παραχώρησης, αλλά και το δικαίωμα του κράτους να «παγώσει» τη διαδικασία παραχώρησης για εννέα μήνες, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο.
Ειδικά για την περίπτωση του λιμανιού του Πειραιά, στο διαγωνισμός προβλέπεταιι ότι ο πάροχος δεν μπορεί να αρχίσει τις εργασίες κατασκευής της προβλήτας ΙΙΙ που θα του παραχωρηθεί και σήμερα είναι στα σχέδια, αν προηγουμένως δεν έχει ολοκληρωθεί και δεν έχει ενεργοποιηθεί πλήρως η νέα προβλήτα Ι, η οποία παραμένει υπό τον έλεγχο του ΟΛΠ.
Όσον αφορά τον χρόνο ενεργοποίησης της σύμβασης, οι δύο διαγωνισμοί προβλέπουν ότι το κράτος διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει «παγωμένη» την ενεργοποίηση της σύμβασης που θα υπογραφεί τουλάχιστον για εννέα μήνες, εφόσον το κρίνει σκόπιμο.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις