Καταργούν τις e-εφαρμογές μίσθωσης ταξί
Στο «κλείσιμο» εκ νέου της αγοράς ταξί στην Ελλάδα με νομοθετικές διατάξεις που ουσιαστικά καταργούν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές (applications), μέσω των οποίων σημαντικό μέρος του επιβατικού κοινού επιλέγει σήμερα ταξί για τις καθημερινές μετακινήσεις του, προχωρά το υπουργείο Μεταφορών.
Spotlight
-
Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ «παγώνει» την έκδοση βίζας σε άτομα που εμπλέκονται στο Predator
-
Μητσοτάκης και Ιερώνυμος δίνουν ξανά ραντεβού – Ο «πάγος» 2,5 μηνών, οι ακραίοι του κλήρου, οι συμβολισμοί
-
Καραμπόλα 5 οχημάτων στην Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης - Ένας τραυματίας
-
Καταδικάστηκε σε καταναγκαστική εργασία 5 ετών επειδή... είπε τη γνώμη του για τον πόλεμο στην Ουκρανία
Στο «κλείσιμο» εκ νέου της αγοράς ταξί στην Ελλάδα με νομοθετικές διατάξεις που ουσιαστικά καταργούν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές (applications), μέσω των οποίων σημαντικό μέρος του επιβατικού κοινού επιλέγει σήμερα ταξί για τις καθημερινές μετακινήσεις του, προχωρά το υπουργείο Μεταφορών.
Επίσης, επιχειρείται η κατάργηση της υπηρεσίας της μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό από τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων.
Το προσχέδιο νόμου που έχει ετοιμάσει ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και παρουσιάζουν σήμερα «ΤΑ ΝΕΑ» προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί! Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες που έχουν ήδη αναπτύξει τις συγκεκριμένες εφαρμογές, με το νομοσχέδιο του Σπίρτζη θα πρέπει να μετατραπούν σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο ως «διαμεσολαβητές».
Το νομοσχέδιο Σπίρτζη, που θεωρείται ψηφοθηρικό «δώρο» του ΣΥΡΙΖΑ στον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιο Λυμπερόπουλο, που ανήκε επί χρόνια στον χώρο της ΝΔ, παρουσιάστηκε πρόσφατα στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, παρουσία μάλιστα του Λυμπερόπουλου.
Διαβάστε περισσότερα στα «Νέα»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις