Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πότε θα μεσολαβεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή για τη ρύθμιση «κόκκινων» δανείων

Πότε θα μεσολαβεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή για τη ρύθμιση «κόκκινων» δανείων

Τις προϋποθέσεις μεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή στις περιπτώσεις που δανειολήπτες και τράπεζες αποτυγχάνουν να έλθουν σε συμφωνία για τη ρύθμιση «κόκκινων» δανείων στο πλαίσιο του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας, προβλέπει κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη, Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα και Δικαιοσύνης Χαράλαμπου Αθανασίου.

Τις προϋποθέσεις μεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή στις περιπτώσεις που δανειολήπτες και τράπεζες αποτυγχάνουν να έλθουν σε συμφωνία για τη ρύθμιση «κόκκινων» δανείων στο πλαίσιο του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας, προβλέπει κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη, Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα και Δικαιοσύνης Χαράλαμπου Αθανασίου.

Η κυβερνητική απόφαση με την οποία καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις της διαμεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή μεταξύ δανειστών και οφειλετών προβλέπει ότι η Αρχή, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, διαμεσολαβεί εξωδικαστικά για τη συμβιβαστική και μόνο διευθέτηση της διαφοράς μεταξύ δανειστών και οφειλετών για τη ρύθμιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων τους στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας του Ν. 4224/2013. Η αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Καταναλωτή αρχίζει μετά την υπαγωγή των οφειλετών στη Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων.

Λόγω του διαμεσολαβητικού ρόλου της Αρχής, η υποβολή αίτησης εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς στο Συνήγορο του Καταναλωτή προϋποθέτει την έγγραφη διαπίστωση της αποτυχίας ρύθμισης της οφειλής στο πλαίσιο του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας.

Σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση η τρίμηνη προθεσμία για την προσφυγή στο Συνήγορο του Καταναλωτή αρχίζει, κατά περίπτωση, από α) την επί αποδείξει έγγραφη ενημέρωση του οφειλέτη από το δανειστή ότι κρίθηκε «μη συνεργάσιμος», β) την άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας υπαγωγής στη Διαδικασία Εξέτασης Ενστάσεων και γ) την κοινοποίηση στον οφειλέτη της απόφασης επί της ενστάσεως.

Θ.Κ.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Οι συνομιλίες που μπορεί να τερμάτιζαν τον πόλεμο στην Ουκρανία - Η κρυφή ιστορία της διπλωματίας που απέτυχε

Τι συνέβη; Πόσο κοντά ήταν Ρωσία και Ουκρανία στο να τερματίσουν τον πόλεμο; Και γιατί δεν οριστικοποίησαν ποτέ μια συμφωνία;

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024