Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Αύξηση του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ φέτος αναμένει ο Γ.Ανωμερίτης

Αύξηση του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ φέτος αναμένει ο Γ.Ανωμερίτης

Για αύξηση του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ το 2011 και συνέχιση των διοικητικών μεταρρυθμίσεων και παραχωρήσεων με έμφαση στην κρουαζιέρα έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γ.Ανωμερίτης κατά την παρουσίαση του ΟΛΠ στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Για αύξηση του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ το 2011 και συνέχιση των διοικητικών μεταρρυθμίσεων και παραχωρήσεων με έμφαση στην κρουαζιέρα έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Γ.Ανωμερίτης κατά την παρουσίαση του ΟΛΠ στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών τη Μ.Τρίτη.

Ο ίδιος έδωσε επίσης διευκρινίσεις για τη δημιουργία του Αττικού Λιμενικού Συστήματος, επισημαίνοντας πως εγκρίθηκε από το υπουργείο Οικονομικών (μέτοχος), το υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας καθώς και από τον Οργανισμό Αθήνας.

Απαντώντας σε ερωτήσεις των θεσμικών επενδυτών, ο Γ.Ανωμερίτης ανέφερε ότι η Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων έχει ήδη προκηρύξει το έργο για την πρόσληψη συμβούλου. λέγοντας πως έτσι το νέο σχήμα θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2011.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Γ.Ανωμερίτης ανέφερε πως το αναπτυξιακό πρόγραμμα 2011-2015 και ιδιαίτερα, τα μεγάλα έργα του (επέκταση λιμένος κρουαζιέρας, monorail, ξενοδοχείο 5*, Πολιτιστική Ακτή, Συνεδριακό-Εκθεσιακό κέντρο), εγκρίθηκαν ομόφωνα από την Επιτροπή Σχεδιασμού Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) και μπαίνουν στο στάδιο της αδειοδότησης με fast-track. Μέχρι το τέλος του έτους, ο πρόεδρος του ΟΛΠ ανέφερε πως θα έχουν εγκατασταθεί οι εργολαβίες.

«Όλα τα έργα έχουν εγκριθεί από τη Διυπουργική Επιτροπή, η οποία συνήλθε δύο φορές στον ΟΛΠ, συμπεριλαμβανομένης και της Πολιτιστικής Ακτής, η οποία έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πόλη και την κρουαζιέρα» ανέφερε επίσης ο Γ.Ανωμερίτης.

Ο ίδιος ανέφερε πως η οικονομική πορεία του Οργανισμού θα είναι κερδοφόρα και κατά το 2011, «οπότε και θα αυξηθεί περαιτέρω ο κύκλος εργασιών» σημειώνοντας πως κατά το 2010, ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων (Προβλήτας Ι) δεν λειτούργησε επί πεντάμηνο καθόλου, στη δε κρουαζιέρα υπήρξε 100% πληρότητα επισκεψιμότητας κρουαζιερόπλοιων.

Η διοίκηση αναφέρθηκε στα σημαντικότερα γεγονότα και δράσεις, που έλαβαν χώρα στη διάρκεια του έτους, με κυριότερα την έναρξη λειτουργίας (Ιούνιος 2010) του Προβλήτα Ι υπό τον Ο.Λ.Π. Α.Ε, την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εθελουσίας εξόδου του προσωπικού, την πλήρη εφαρμογή του νέου κανονισμού εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας, καθώς και την αναδιάρθρωση των τιμολογίων της εταιρείας.

Επίσης, αναλύθηκαν στοιχεία διακίνησης εμπορευμάτων και επιβατών, μέσω του Λιμένα Πειραιά, καθώς και τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους, με έμφαση στο γεγονός της επανόδου της εταιρείας στην κερδοφορία.

Παρουσιάστηκε λεπτομερώς η πορεία υλοποίησης του 5ετούς επενδυτικού προγράμματος του Οργανισμού (2011-2015), ύψους 1 δισ. ευρώ. Το επενδυτικό πρόγραμμα του Οργανισμού εστιάζεται σε έργα, που θα αυξήσουν την παραγωγική ικανότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, της Kρουαζιέρας και του Car Terminal και θα ενισχύσουν την ανταγωνιστική θέση του λιμανιού.

Παράλληλα, προωθείται η αξιοποίηση των εγκαταστάσεων του λιμένα, ιδιαίτερα των χώρων και κτισμάτων του κεντρικού λιμένα, με συμβάσεις παραχώρησης.

Σχετικά με την προοπτική του τρέχοντος έτους, αναφέρθηκε ότι το είδος των δραστηριοτήτων του ΟΛΠ είναι μεταξύ των πρώτων που δέχονται τις θετικές ή αρνητικές επιδράσεις από την αυξομείωση του διεθνούς εμπορίου, το οποίο βρίσκεται αυτή την περίοδο σε κρίση, με κάποια σημάδια ανάκαμψης. Γενικά, το όλο σύστημα εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται «από κάποια αβεβαιότητα».

Το διεθνές transit φορτίο αναμένεται να αυξηθεί, ως αποτέλεσμα της θετικής εξέλιξης στον όγκο του διεθνούς εμπορίου. Η πτωτική, όμως, πορεία του εγχώριου φορτίου πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα συνεχιστεί και στη διάρκεια του 2011, με εύλογη επίδραση στον κύκλο εργασιών της εταιρείας.

«Καταλυτικό ρόλο» προβλέπεται ότι θα διαδραματίσει η λειτουργία του Προβλήτα Ι στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, λόγω της παράλληλης λειτουργίας των δυο ανεξάρτητων και ανταγωνιστικών Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων. Η διοίκηση καταβάλλει προσπάθειες για την προσέλκυση παλαιών και νέων πελατών, μέσα σε ένα νέο τιμολογιακό και κανονιστικό περιβάλλον.

Παράλληλα, όμως, γίνεται «συστηματική και οργανωμένη προσπάθεια» αντιστάθμισης του κινδύνου αυτού με την αύξηση του κύκλου εργασιών των τομέων Κρουαζιέρας και Αυτοκινήτου.

Όσον αφορά την κρουαζιέρα, έγινε αναπροσαρμογή των τιμολογίων, προς κάλυψη του χάσματος, που υπήρχε με τις ισχύουσες στα ανταγωνιστικά λιμάνια τιμές, με παράλληλη προσπάθεια αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών. Σχετικά με το αυτοκίνητο, προχωρούν τα έργα αναβάθμισης και αύξησης της δυναμικότητας του Σταθμού, που, σε συνδυασμό με τη συντονισμένη επαφή με την πελατεία, αναμένεται να δώσουν μια αύξηση γύρω στο 12%, εν μέσω κρίσης.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Οι πέντε υποψήφιοι προπονητές του Τζόκοβιτς – Ο επικρατέστερος και η «βόμβα» του Φέντερερ (pics+vids)

Κοιτάζει την επόμενη μέρα ο Νόβακ Τζόκοβιτς, μετά το διαζύγιο με τον Γκόραν Ιβανίσεβιτς. Ο Νέναντ Ζίμονιτς που εθεάθη στην προπόνηση του Σέρβου και το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον σπουδαίο Ρότζερ Φέντερερ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024