Μπαράζ προσφορών στην αγορά δύο μήνες πριν τα Χριστούγεννα
Με μειώσεις τιμών έως 80%, δωροεπιταγές και ταξίδια, έχει ξεκινήσει στην αγορά η... εορταστική περίοδος, 55 ημέρες πριν τα Χριστούγεννα. Η πτώση του τζίρου στο λιανεμπόριο έχει αγγίξει ακόμα και το 40% από τις αρχές του έτους, ενώ οι έμποροι δεν βλέπουν ακόμα... φως στο τούνελ.
Spotlight
-
Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας - Αυτή είναι η ιστορία των Milli Vanilli
-
Βίντεο ντοκουμέντο - Η στιγμή της ανατροπής της μπετονιέρας στο Χαϊδάρι
-
Πάσχα με μειωμένες δαπάνες – Αλλάζουν συνήθειες οι Έλληνες εξαιτίας της ακρίβειας
-
Kαρχαρίας επιτέθηκε και δάγκωσε 16χρονο που τον ψάρεψε, όταν πήγε να τον βγάλει φωτογραφία
Με μειώσεις τιμών έως 80%, δωροεπιταγές και ταξίδια, έχει ξεκινήσει στην αγορά η… εορταστική περίοδος, 55 ημέρες πριν τα Χριστούγεννα.
Η µεγάλη πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων, που για τρίτη συνεχόµενη χρονιά βλέπουν όχι µόνον τον όγκο αλλά και την αξία των πωλήσεών τους να µειώνεται, αναγκάζει τους επιχειρηµατίες να βρουν τρόπους να προσελκύσουν τους καταναλωτές που δείχνουν απρόθυµοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Οι µειώσεις στις τιµές των προϊόντων, που αρκετές επιχειρήσεις έκαναν µετά τις θερινές εκπτώσεις για να µπορέσουν να κρατήσουν την αγορά ζωντανή, φαίνεται ότι δεν αποδίδουν.
Αρκετές είναι οι επιχειρήσεις που έχουν βάλει λουκέτα, κυρίως µικρές, ενώ δεν λείπουν και οι µεγάλες αλυσίδες που έκλεισαν καταστήµατα τα οποία δεν είναι πλέον κερδοφόρα. «Η εκτίµηση για το τελευταίο τρίµηνο του 2010 δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας, αφού οι πωλήσεις στο εµπόριο συνεχίζουν να βουλιάζουν και το τέρας του πληθωρισµού κάθε µήνα θεριεύει», λέει στα Νέα ο πρόεδρος της Εθνικής Συνοµοσπονδίας Ελληνικού Εµπορίου, Βασίλης Κορκίδης.
Οι πωλήσεις πέφτουν από την αρχή του έτους ακόµη και κατά 40% και οι δυσοίωνες προβλέψεις για βαθύτερη ύφεση τους επόµενους µήνες αυξάνουν την ανησυχία.
Τα σκληρά µέτρα λιτότητας έχουν µειώσει δραστικά την αγοραστική δύναµη των καταναλωτών, κάτι άλλωστε που φάνηκε και στα κακά αποτελέσµατα των θερινών εκπτώσεων αλλά και στο κύµα των επιθετικών προσφορών του Σεπτεµβρίου, που ούτε αυτό απέδωσε τα αναµενόµενα.
Έτσι , οι έμποροι, εκτός από τις μεγάλες μειώσεις τιμών, προσπαθούν να προσελκύσουν τους αγοραστές με δώρα τριήµερα και πενθήµερα ταξίδια σε παραθεριστικά θέρετρα χειµερινού τουρισµού, αλλά και δωροεπιταγές.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις