Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Ύφεση και σκληρός ανταγωνισμός οδηγούν σε τροχιά συγχώνευσης Olympic Air και Aegean

Ύφεση και σκληρός ανταγωνισμός οδηγούν σε τροχιά συγχώνευσης Olympic Air και Aegean

Η οικονομική ύφεση και ο έντονος ανταγωνισμός που προκαλούσε ζημιές στην Αegean Αirlines και στην Οlympic Αir οδήγησαν τους άλλοτε «εχθρικούς» ομίλους των κ.κ. Θ.Βασιλάκη και Α.Βγενόπουλου σε συνομιλίες για το ενδεχόμενο συγχώνευσης των δύο αεροπορικών εταιρειών.

2

Η οικονομική ύφεση και ο έντονος ανταγωνισμός που προκαλούσε ζημιές στην Αegean Αirlines και στην Οlympic Αir οδήγησαν τους άλλοτε «εχθρικούς» ομίλους των κ.κ. Θ.Βασιλάκη και Α.Βγενόπουλου σε συνομιλίες για το ενδεχόμενο συγχώνευσης των δύο αεροπορικών εταιρειών.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα Το Βήμα, οι δύο πλευρές αποφάσισαν να «συμφιλιωθούν» και ξεκίνησαν τις συζητήσεις όταν είδαν ότι η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορέων προβλέπει για το 2010 μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 5,6%, με το μεγαλύτερο μέρος των ζημιών να συγκεντρώνεται στην ευρωπαϊκή αγορά, φθάνοντας στα 2,5 δισ δολάρια.

Παράλληλα, και τα σημάδια στην ελληνική αεροπορική αγορά με το νέο έτος δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά, καθώς εκτιμάται ότι θα σημειωθεί μεγάλη μείωση στην επιβατική κίνηση, παρά τις προσφορές φθηνών εισιτηρίων.

Πηγές των δύο εταιρειών ανέφεραν ότι οι συζητήσεις θα συνεχιστούν και σημείωναν ότι, αν δεν προχωρήσει αυτό το σχέδιο, σύντομα θα είναι υποχρεωμένοι είτε να περικόψουν δρομολόγια είτε να αυξήσουν τις τιμές των εισιτηρίων. Αν ολοκληρωθεί η συμφωνία, η πιθανότερη ονομασία της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί θα είναι Οlympic Αegean Αir (ΟΑ).

Αν τελικά προχωρήσει, η συγχώνευση θα γίνει το 2011, καθώς η Η Οlympic Αir, σύμφωνα με τις συμβάσεις που έχει υπογράψει με την εξαγορά περιουσιακών στοιχείων της παλαιάς Ολυμπιακής, δεν μπορεί να αλλάξει δραστικά τη μετοχική σύνθεση της εταιρείας για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της.

Σε ό,τι αφορά την ενδεχόμενη συγχώνευση, από πολλές πλευρές τίθενται και ζητήματα ανταγωνισμού που θα πρέπει να διασαφηνιστούν, καθώς οι δύο αερομεταφορείς ελέγχουν σήμερα συνολικά περίπου το 95% της ελληνικής αγοράς.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024