Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης αλλάζει οπτική ταυτότητα
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.
Spotlight
-
Στα δικαστήρια η διαμάχη Pfizer-Moderna για τις πατέντες του mRNA
-
Πλοίο δίνει «μάχη» με τα κύματα για να δέσει στο λιμάνι – Καβοδέτης παρασύρθηκε από τον αέρα
-
Σοκαριστικό βίντεο - Παλαιστής ακινητοποίησε αλιγάτορα 2,5 μέτρων με γυμνά χέρια
-
«Δεν το έκανα κρυφά» λέει η γυναίκα που φωτογράφισε κορίτσι σε τουαλέτες νηπιαγωγείου
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά ή φυσικά πρόσωπα) για τον επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν το πορτφόλιό τους και δείγματα από τρία ανάλογα έργα που έχουν υλοποιήσει (το ένα από τα οποία, θα μπορούσε να είναι κατά προτίμηση ένα Εγχειρίδιο Επικοινωνίας – brand manual).
Το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ.
Οι προτάσεις θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι τη Δευτέρα 24 Ιουλίου, στις 17:00, στο e-mail info@filmfestival.gr.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις