Facebook: Έρχεται το διπλό newsfeed;
Τη δοκιμή μιας διπλής πλατφόρμας newsfeed ξεκίνησε το Facebook, πραγματοποιώντας τεστ σε έξι χώρες. Ο κολοσσός των Social Media διαψεύδει την πρόθεση για μονιμοποίηση του διαχωρισμού.
Spotlight
-
Πώς ένας καφές οδήγησε μια 21χρονη στην εντατική - Τι βρήκε μέσα στο ποτήρι
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
-
Γονείς προσοχή - Έφηβη έπαθε σοβαρά εγκαύματα αφού μιμήθηκε βίντεο στο TikTok
-
Δεκτή η προσφυγή γονέα θύματος στα Τέμπη κατά εισαγγελικής απόφασης - Παραπέμπεται στον Άρειο Πάγο
Τη δοκιμή μιας διπλής πλατφόρμας newsfeed ξεκίνησε το Facebook, πραγματοποιώντας τεστ σε έξι χώρες. Ο κολοσσός των Social Media διαψεύδει την πρόθεση για μονιμοποίηση του διαχωρισμού.
Μέχρι σήμερα, οι σελίδες έχουν τη δυνατότητα να δίνουν ένα ορισμένο χρηματικό ποσό στην πλατφόρμα του Facebook, με στόχο να «χορηγείται» η ανάρτηση τους και να φτάνει έτσι σε περισσότερους χρήστες. Η τακτική είναι λίγο πολύ γνωστή ενώ ολοένα και περισσότερες είναι οι σελίδες που ξεκινούν τις προωθούμενες αναρτήσεις καθώς η οργανική απήχηση, χρόνο με το χρόνο δείχνει να μειώνεται.
Η λογική στην οποία στηρίζεται η χορηγούμενη ανάρτηση είναι ότι στην καθιερωμένη περιήγηση του χρήστη στο Newsfeed, ενδιάμεσα θα λάβει το μήνυμα της διαφήμισης. Αυτό όμως έρχεται να καταρριφθεί σε περίπτωση που οι δοκιμές του Μέσου, γίνουν πραγματικότητα.
Σε αυτή την περίπτωση, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να μετακινείται ανάμεσα σε δύο παράλληλες ροές. Η μια θα τροφοδοτείται από το περιεχόμενο των διαδικτυακών φίλων και η άλλη από αναρτήσεις είτε χορηγούμενες είτε μόνο από σελίδες.
Όπως είναι λογικό, αυτή θα είναι μια κίνηση που θα αλλάξει άρδην το τοπίο των χορηγούμενων αναρτήσεων με νέο στόχο, όχι απόλυτα την προσέγγιση των χρηστών αλλά την μεταπήδηση από το «φυσικό περιβάλλον ροής» στο διαφημιστικό Newsfeed.
To Facebook Media, με πρόσφατη ανάρτηση, διέψευσε ότι ο διαχωρισμός πρόκειται να μονιμοποιηθεί ξεκαθαρίζοντας ότι πρόκειται για δοκιμές που γίνονται σε χώρες όπως η Βολιβία, η Σλοβακία, η Σερβία κ.α.
Αναμφισβήτητα, πάνω στο πλαίσιο των επί πληρωμή αναρτήσεων έχει χτιστεί ένα ολόκληρο διαφημιστικό σύστημα το οποίο πρόκειται να κλονιστεί από μια τέτοια αλλαγή.
Από την άλλη, σε πολλές περιπτώσεις το μέτρο χάνεται και το Facebook αντιλαμβάνεται ότι ο βομβαρδισμός από διαφημίσεις στο Newsfeed μπορεί να αποτελέσει αιτία εγκατάλειψης του Μέσου από το χρήστη.
Παναγιώτης Γκανάς
in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις