Κοιτούν πίσω για να πάνε μπροστά

Επιστροφή στις βάσεις για τα Marketing και Media Agencies

Επιστροφή στις βάσεις για τα Marketing και Media Agencies
in.gr audio player
Το γνώριμο τοπίο στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, δείχνει να αλλάζει την ώρα που οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν στα Agencies καθημερινά πολλά νέα εργαλεία για να διαμορφώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς του πελάτες τους.

Back to basics…

Στο λαβύρινθο των καινοτόμων τάσεων, τα πρακτορεία θα χρειαστεί να παρακολουθήσουν στενά τους βασικούς άξονες ώστε να μη χάσουν τις εξελίξεις προσφέροντας στους πελάτες τους το μέγιστα αποδοτικό αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με μελέτες του Advertising Week, τα πρακτορεία στην προσπάθεια τους να ακολουθήσουν τις καινοτομίες, παραμέρισαν τις βασικές αρχές των υπηρεσιών, αφήνοντας στην άκρη έννοιες όπως οι μετρήσεις, η διαφάνεια, οι απάτες και φυσικά τα fake news.

Διαφάνεια και εργαλεία μετρήσεων


Όσον αφορά τις μετρήσεις, οι τακτικές των μεγάλων Social Media π.χ. Facebook τα οποία δεν προσφέρουν πλήρες view rate, έφεραν στο επίκεντρο των συζητήσεων το κατά πόσο οι εταιρείες μπορούν να στηρίζονται στο digital marketing. Η συζήτηση αυτή αντί να κοπάζει, το κάθε άλλο φουντώνει καθώς οι νέες τάσεις όπως για παράδειγμα η προώθηση augmented και virtual reality θα χρειαστούν νέα εργαλεία μετρήσεων.

Συνεπώς οι εταιρείες θα πρέπει να υιοθετήσουν custom made στρατηγικές με διαχωριστικά τεστ ανά Μέσο για να πετύχουν το καλύτερο view rate μέχρι να ξεκαθαριστεί το αν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης θα αλλάξουν την τακτική προσέγγισης χρηστών επί πληρωμή.

Δεδομένα και fake news

Το δεύτερο και για πολλούς πρώτο μέλημα των agencies είναι τα δεδομένα και το πώς αυτά θα διαμορφώσουν την στρατηγική προώθηση των εταιριών. Όσο αυξάνεται η διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος στα διάφορα Social Media τόσο πιο πολύπλοκη γίνεται η ανάλυση των data, συνεπώς γεννάται και το ζήτημα της διαφάνειας των εκάστοτε υπηρεσιών.

Μια τακτική που θα βοηθήσει στο μέλλον τα agencies είναι ο διαχωρισμός των δεδομένων σε «πρώτου βαθμού» data (π.χ. οργανική καμπάνια Facebook), «δεύτερου βαθμού» data (π.χ. sponsored καμπάνια Facebook) και «τρίτου βαθμού» data (π.χ offline ενέργειες).

Ενδιαφέρον παρουσιάζει παράλληλα το πώς και κατά πόσο μετράται ως αξιόπιστο δεδομένο, οι χρήστες που αλληλεπιδρούν με τα λεγόμενα fake news. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα Media που είτε επίτηδες είτε από λάθος διαμοιράζουν fake news, φτάνοντας απήχηση που πιθανότατα δεν περιλαμβάνει τον αρχικό στόχο κοινού.

Η επόμενη μέρα

Όλα αυτά βέβαια μέχρι να μπουν στο παιχνίδι η τεχνητή νοημοσύνη με τα augmented reality bots και τα automated μηνύματα άμεσης προβολής. Τότε ο παράγοντας του «βάθους» του μηνύματος θα είναι αυτό που θα απασχολήσει τα agencies και τις εταιρείες.

Εν κατακλείδι, agencies και εταιρείες πρέπει να κινηθούν στον αρχικό άξονα λειτουργίας τους, τελειοποιώντας τις στρατηγικές τους για θέματα όπως οι μετρήσεις και η ορθή εξαγωγή δεδομένων, γιατί καθημερινά τα εργαλεία και οι τάσεις αλλάζουν και χρειάζονται ένα στέρεο έδαφος για την εφαρμογή τους.

Παναγιώτης Γκανάς



in.gr

14o
14%
meteorologos.gr

Θεσσαλονίκη